سامسونگ گلکسی W21 5G در واقعیت دیده شد
1 min read

سامسونگ گلکسی W21 5G در واقعیت دیده شد

هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 5G در راه است. این دستگاه به نوعی همان گلکسی زد فولد ۲ برای بازار چین پیش بینی می شد. امروز می بینیم که سامسونگ گلکسی W21 5G در واقعیت دیده شده است و همان گلکسی زد فولد ۲ دیده می شود که کمی تغییرات روی طرح قاب پشتی دارد.

گلکسی W21 5G

گلکسی W21 5G

سامسونگ قبلا Galaxy Z Fold 2 را در ماه سپتامبر در چین ارایه کرد اما China Telecom یک نسخه منحصر به فرد Galaxy W21 5G مانند Galaxy W20 سال گذشته دریافت خواهد کرد. این تلفن در لیست آژانس صدور گواهینامه TENAA همراه با تصاویر ظاهر می شود که طراحی کمی تغییر یافته آن را نشان می دهد.

تفاوت اصلی در قسمت پشتی است که Galaxy W21 از طراحی خمیده و آرم China Telecom بهره می برد. همچنین دارای یک رنگ طلایی است که با Z Fold 2 معمولی متفاوت است. سایر موارد از جمله مشخصات یکسان با Z Fold2 خواهد بود.

این گوشی تاشو قبلاً توسط آژانس 3C چین تأیید شده بود که شارژ 25 وات آن را درست مانند Z Fold 2 معمولی تأیید کرد. تنها علامت سوال باقی مانده قیمت گذاری و در دسترس بودن است.

گلکسی W21 5G

گلکسی W21 5G

گلکسی W21 5G راه خود را از طریق Wi-Fi Alliance با شماره مدل SM-W2021 باز کرد. همانطور که از نام آن بر می آید، این یک جانشین مستقیم برای سال گذشته Samsung W20 اولین گوشی تاشو با قابلیت 5G است. طبق گواهی، این گوشی جدید دارای قابلیت های باند دوتایی است که از شبکه های 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، این لیست همچنین نسخه سیستم عامل W2021.011 را تأیید می کند و تلفن با کمال تعجب روی اندروید ۱۰ کار می کند. سایر ویژگی ها پشتیبانی از شبکه Wi-Fi 6 است که مطمئناً از ویژگی های مستقیم مثبت و Wi-Fi است. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات مربوط به این گوشی کم است. سامسونگ احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد ماه های آینده ارائه خواهد داد زیرا تصور می کنیم این گوشی برای Q4 2020 است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی W21 5G هستید؟ البته که به بازار ما به صورت رسمی نخواهد رسید و به نوعی همان گلکسی زد فولد ۲ است، پس پاسخ نه را به راحتی از شما می پذیریم!

نوشته سامسونگ گلکسی W21 5G در واقعیت دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code