تاریخ معرفی وان پلاس Nord N10 و Nord N100 احتمالا ۵ آبان ۹۹ است.
1 min read

تاریخ معرفی وان پلاس Nord N10 و Nord N100 احتمالا ۵ آبان ۹۹ است.

اگر شایعه های وان پلاس را دنبال کرده باشید، می دانید که این شرکت قصد دارد دو رویداد معرفی در پاییز برگزار کند. اکنون تاریخ و زمان دقیق دومین رویداد مشخص شده است. طبق گفته استیو همرستفر، تاریخ معرفی وان پلاس Nord N10 و Nord N100 احتمالا ۵ آبان ۹۹ ساعت ۱۵:۳۰ عنوان شده است.

تاریخ معرفی وان پلاس Nord N10

حرف N در شماره مدل این دو تلفن احتمالاً نشان می دهد که متعلق به سری Nord هستند. ما انتظار داریم که هر دو مدل وان پلاس Nord N10 و وان پلاس Nord N100 به بازار ایالات متحده هم ارایه شود. این بازار آنها را به عنوان اولین تلفن از این شرکت با برند Nord معرفی کند.

این چیزی هایی است که ما تاکنون در مورد این دو دستگاه می دانیم:

وان پلاس Nord N10

طبق گزارش اخیر N10 دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ است که از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دستگاه شامل یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080p و رفرش ریت 90Hz خواهد بود.

برای عکسبرداری، وان پلاس ظاهرا تلفن را به یک آرایه دوربین چهارگانه مجهز کرده است که توسط یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی هدایت می شود. گفته می شود این شرکت قصد دارد این گوشی را در آمریکا زیر 400 دلار قیمت گذاری کند.

وان پلاس Nord N100

بنچمارک وان پلاس کلاور با Snapdragon 460 لو رفت، گوشی اقتصادی OnePlus

ما کمتر در مورد N100 می دانیم. اما یک شانس بسیار خوب است این دستگاه همان OnePlus Clover است که اولین بار در ماه آگوست در مورد آن شنیدیم. در این صورت، ما انتظار داریم که N100 از چیپست اسنپدراگون 460 ، 4 گیگابایت رم ، آرایه دوربین سه گانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپری بهره ببرد. همچنین با صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح 720p به بازار عرضه خواهد شد. گزارش شده که قیمت شبدر حدود 200 دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های اقتصادی تر وان پلاس هستید؟ این برند در بازار جهانی بیشتر روی بازار امریکا متمرکز است و تقریبا تنها برند چینی خوش نام در آن بازار است. فکر می کنید بتواند گوشی های اقتصادی رقابتی را در بازاری که تحت تسلط سامسونگ، ال جی و تا حدودی موتورولا است، ارایه کند؟

نوشته تاریخ معرفی وان پلاس Nord N10 و Nord N100 احتمالا ۵ آبان ۹۹ است. اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code