ردمی نوت ۱۰ شاید با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه شود
1 min read

ردمی نوت ۱۰ شاید با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه شود

گزارش شده است که ردمی نوت ۱۰ در دست کار است و اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که تلفن شایعه شده Redmi ممکن است دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. این می تواند اولین گوشی هوشمند با نام تجاری Redmi با چنین سنسور وضوح بالایی باشد. همچنین اولین استفاده از چنین سنسوری در موبایل های اقتصادی خواهد بود.

ردمی نوت ۱۰

یک خبرچین معروف در Weibo پیشنهاد می کند که یک گوشی ناشناخته ممکن است به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود. نکته جالب دیگری اشاره می کند که سری پیش بینی شده Redmi Note 10 ممکن است با شماره مدل M2007J17C ارائه شود. راهنما همچنین اشاره کرد که Redmi Note 10 جدید ممکن است در ماه جاری در چین عرضه شود.

ایستگاه گفتگوی دیجیتال با انتشار پنهانی در Weibo به این نکته اشاره می کند که ممکن است Redmi Note 10 دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل باشد. این پست حاکی از آن است که تلفنی که شماره مدل آن به J17 ختم می شود ممکن است دارای یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو همراه باشد. این منبع نام گوشی را ذکر نمی کند و آن را برای تفسیر باز می گذارد.

یک پست جداگانه در Weibo توسط یک خبرچین ناشناخته اشاره می کند که سری ردمی Note 10 ممکن است دارای شماره مدل M2007J17C باشد. این خبرچین به منابع صنعت استناد می کند که شماره مدل متعلق به مارک Redmi است و احتمالاً باید Redmi Note 10 باشد. این پست همچنین اضافه می کند که انتظار می رود این گوشی در اکتبر 2020 منتشر شود.

این نشان می دهد تلفنی که Digital Chat Station در مورد آن صحبت می کند چیزی جز ردمی نوت ۱۰ نخواهد بود. اگر Redmi Note 10 واقعاً از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برد، می تواند جهشی بزرگ نسبت به Redmi Note 9 قبلی باشد که مجهز است. با تنظیم دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی. Redmi Note 10 همچنین دارای دوربین های متعددی در پشت است ، اما سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است.

منبع Abhishek Yadav ماه گذشته نیز تأکید کرد که Redmi Note 10 ممکن است چیزی جز یک نسخه جدید از مدل جهانی Mi 10T Lite در ماه سپتامبر باشد. وی همچنین از همان مدل M2007J17C برای ذکر Redmi Note 10 استفاده کرد، در حالی که M2007J17G برای Mi 10T Lite همراه بود.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل جدید هستید؟

نوشته ردمی نوت ۱۰ شاید با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code