نیمی از کاربران آیفون بر این باورند که به 5G مجهز هستند
1 min read

نیمی از کاربران آیفون بر این باورند که به 5G مجهز هستند

با این نسل پنجم شبکه ارتباطی موبایل هنوز روزهای طفولیتش را طی می‌کند برخی از مردم فکر می‌کنند که هم اکنون توانایی استفاده از شبکه 5G را دارند. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده بخش عظیمی کاربران تلفن های هوشمند اپل بر این باورند که گوشی هایشان به 5G مجهز است.

این گزارش که توسط Global Wireless Solutions بر اساس یک نظر سنجی تهیه شده، اذعان می‌کند که تقریباً نیمی از کاربران آیفون بر این باورند که تلفنشان توانایی اتصال و ارتباط برقرار کردن با شبکه 5G را دارد. 29 درصد از شرکت کنندگان اطلاعی از وجود داشتن این قابلیت در گوشی هایشان نداشتند و اگر این آمار در میان افرادی که به تازگی تلفن همراه خریده اند جویا شویم به عدد 24 درصد می‌رسیم؛ همچنین 38 درصد از افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند اصلاً نمی‌دانند که اپراتورشان از 5G پشتیبانی می کند یا خیر. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ یک از دستگاه های اپل از اتصال به نسل پنجم شبکه ارتباطی موبایل پشتیبانی نمی کنند و آیفون های جدید اپل که به زودی معرفی می شوند اولین محصولات این شرکت هستند که به این فناوری مجهز می‌شوند.

احتمال می‌رود که دلیل سردرگمی برخی از کاربران اعمال گمراه کننده اپراتور های آمریکایی باشد. اوایل امسال بود که اپراتور AT&T در برخی مناطق نام شبکه را در از 4G به 5Ge تغییر داد. این تغییر عموماً در آیفون ها صورت گرفت و بعدتر به برخی از گوشی های اندرویدی نیز نفوذ کرد. با اینکه نام شبکه به 5Ge کرد اما تغییری در سرعت و کیفیت اتصال کاربران به شبکه سلولار صورت نگرفت و فقط موجب سردرگمی هرچه بیشتر کاربران آمریکایی شد که نتیجه اش در این نظر سنجی به وضوح مشخص بود.

نظر شما درباره شبکه 5G و حواشی راه اندازی آن در سراسر دنیا چیست؟

نوشته نیمی از کاربران آیفون بر این باورند که به 5G مجهز هستند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code