گلکسی S21 اولترا به 5 دوربین و سرعت شارژ بالاتر مجهز می‌شود
1 min read

گلکسی S21 اولترا به 5 دوربین و سرعت شارژ بالاتر مجهز می‌شود

پرچمداران جدید سامسونگ از سری اس با نام گلکسی S21 یا احتمالاً گلکسی S30 در سه ماهه اول سال آینده میلادی معرفی خواهند شد و مثل گذشته شاهد چندین نسخه از این پرچمداران خواهیم بود و حالا میخواهیم نگاهی داشته باشیم به اطلاعات جدید منتشر شده از مدل اولترا پرچمدار تازه سامسونگ.

با توجه به اینکه سری اس و نوت دیگر جزو بهترین هایی که سامسونگ ارائه می‌کند، نیستند و سری زد به نوعی جایگزین آن ها شده اند و اکثر تحلیل گران انتظار دارند تا سامسونگ سری اس و نوت را با هم ادغام کند. با توجه به اطلاعات فاش شده از جدیدترین محصولات سامسونگ این اتفاق آن‌قدر هم دور از انتظار نیست. سامسونگ برای سری S21 سه محصول جداگانه در نظر گرفته که عبارت اند از گلکسی S21، گلکسی S21+ و گلکسی S21 اولترا که با توجه به جدیدترین اخبار مدل اولترا به 5 سنسور دوربین و شارژ سریع تر نسبت به مدل های گذشته مجهز می‌شود.

سال هاست که سامسونگ برای مناطق مختلف از پردازنده های گوناگون در محصولات پرچمدارش استفاده می کند و حالا طبق اطلاعاتی که یک فاش کننده در توییتر منتشر کرده، امسال مدل اکزینوس قابلیت پشتیبانی از فیلم‌برداری 1080P در نرخ 240 فریم بر ثانیه، 4K در نرخ 120 فریم بر ثانیه و 8K در نرخ 30 فریم بر ثانیه را داراست. همچنین یکی از سنسور های موجود در مدل اولترا دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی خواهد بود. شارژ بی‌سیم 65 وات، باتری 5000 میلی آمپر و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا در دیگر ویژگی های این پرچمدار حدید خواهد بود.

با توجه با اینکه مدل اولترا در حد و اندازه پرچمداران سری نوت ظاهر خواهد شد و شاید با قلم S-Pen همراه شود، احتمال می‌دهیم سری نوت به آخر خط خود رسیده است و باید با آن وداع کنیم. نظر شما درباره پرچمداران سامسونگ در خداحافظی قریب‌الوقوع سری نوت چیست؟

نوشته گلکسی S21 اولترا به 5 دوربین و سرعت شارژ بالاتر مجهز می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code