رندرهای اوپو Find X3 Pro را ببینید

برای OPPO سری Find X بسیار مهم است زیرا بهترین گوشی هایش همیشه از این سری به بازار ارایه شده است. در حال حاضر Find X2 در بازار است. این دستگاه پس از تاخیر طولانی ارایه شد. اگر به یاد داشته باشید، اوایل ماه مارس امسال آنها ارائه شدند. اگر منتشر نسل بعدی هستید اینجا می توانید رندرهای اوپو Find X3 Pro را ببینید. البته هنوز مشخص نیست که دقیقا همین دستگاه باشد یا نه.

رندرهای اوپو Find X3 Pro

ما در حال حاضر شایعات مختلفی در مورد ویژگی های OPPO Find X3 دریافت می کنیم. اخیراً، رندرهای مشکوک اوپو فایند ایکس ۳ پرو در اینترنت فاش شده است. طراحی کلی با محصولات نسل قبلی بسیار متفاوت است. نه تنها لبه خمیده قابل توجهی تری عرضه می شود، بلکه دوربین جلو نیز مخفی است.

از طریق رندرها می توانید ببینید که قسمت جلوی گوشی در تصویر صفحه آبشار انحنایی بزرگی را ارایه می کند. انحنا به سمت چپ و راست امتداد دارد و تمام طرف بدنه را می پوشاند. در عین حال ، دکمه پاور روشن و دکمه تنظیم صدا را حذف می کند.

شایان ذکر است که در جلوی گوشی هیچ دوربین جلویی وجود ندارد. بنابراین هر دلیلی وجود دارد که فکر کنیم این گوشی با یک دوربین زیر صفحه نمایش ارائه می شود. البته، ما می فهمیم که اینها فقط رندر هستند. اما چه کسی می تواند بگوید که آنها ویژگی های آینده تلفن را نشان نمی دهند. علاوه بر این، تمام بدنه باریک تر است و در پایین و بالا قاب های بسیار باریکی وجود دارد.

پشت دستگاه سه دوربین وجود دارد. اما باید بگوییم که آنها یکسان با سری Find X2 هستند. به طور کلی، سری Find X2 ، به ویژه Find X2 Pro ، از طریق بهینه سازی لنز و نرم افزار سفارشی ، به عکس های خوبی دست یافت. در این راستا، سری OPPO Find X3 قابل انتظار است.

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، سری OPPO Find X بهترین ویژگی ها و نوآوری ها را در یک مجموعه جمع آوری می کند. در این راستا، ما فقط می توانیم ببینیم که سایر تولیدکنندگان برتر روی چه چیزی کار می کنند و حدس می زنیم که فناوری ها و ویژگی های مشابه در OPPO Find X3 آینده نیز ظاهر شود. این یک رویکرد ساده لوحانه است، اما اگر به مدلهای قبلی Find X نگاه کنید، می فهمید که این درست است.

نظر شما چیست؟ منتظر اوپو فایند ایکس ۳ پرو هستید؟

نوشته رندرهای اوپو Find X3 Pro را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code