اسپیکر هوشمند اپل HomePod Mini پیش از معرفی رسمی لو رفت

به نظر می رسد که اخبار قابل توجهی پیش از مراسم “سلام، سرعت” اپل لو رفته است. آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس در کنار آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی لو رفتند، آن هم ساعاتی پیش از مراسم معرفی رسمی. حالا می بینیم که اسپیکر هوشمند اپل HomePod Mini هم پیش از معرفی رسمی لو رفته است. اسپیکر هوشمندی که با تراشه اپل U1 قرار است به پایگاه UWB خانه شما برای مکان یابی فوق دقیق درون منزل تبدیل شود.

اسپیکر هوشمند اپل HomePod Mini

عکس های اسپیکر هوشمند بعدی اپل یعنی HomePod mini ساعاتی پیش از رویداد بزرگ محصول این شرکت که امروز اتفاق می افتد، به بیرون درز کرده است. تصاویر منتشر شده توسط Evan Blass دستگاه کوچکتری را نسبت به HomePod اصلی نشان می دهد. اگرچه هنوز در پارچه مش مشکی پوشانده شده و از یک نمایشگر کوچک در بالا برخوردار است.

اسپیکر هوشمند اپل HomePod Mini

بلندگو هوشمند HomePod اصلی در WWDC 2017 معرفی شد و در اوایل سال 2018 به فروش رسید و به عنوان یک بلندگوی سطح بالا با مرکزیت Apple Music و دستیار صوتی Siri این شرکت قرار گرفت.

از آن زمان به بعد، اپل ویژگی های اضافی را به HomePod اضافه کرده است. اما این نسخه جدید احتمالاً هزینه کمتری خواهد داشت و به شرکت کمک می کند تا بتواند بهتر در برابر محصولات Amazon’s Echo و محصولات جدید مانند Nest Audio از Google رقابت کند.

به نظر می رسد اپل فراتر از فضای خاکستری و سفید که HomePod معمولی در آن قرار دارد گزینه های جدید رنگی ارائه نمی دهد. باید منتظر رویداد امروز باشیم تا یاد بگیریم چه چیزی Mini HomePod را از نسخه اصلی بزرگتر و قدرتمندتر متمایز می کند.

نظر شما چیست؟ هوم پاد مینی برای شما گجت هوشمند قابل توجهی است؟

نوشته اسپیکر هوشمند اپل HomePod Mini پیش از معرفی رسمی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code