آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ هم قبل از معرفی رسمی لو رفتند

دقایقی پیش با هم آیفون ۱۲ پرو مکس را پیش از معرفی رسمی دیدیم. مراسم رسمی معرفی آیفون ۱۲ امشب ساعت ۲۰:۳۰ است. حالا اما همچنین آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ هم قبل از معرفی رسمی لو رفتند. این دو آیفون نیز همانطور که از پیش انتظار داشتیم، با طراحی شبیه به آیفون ۱۱ اما با رنگ های کمی متفاوت لبه های صاف ارایه خواهد شد.

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی قرار است که با نمایشگر کوچکتر ۵.۴ اینچی مجهز شود. هنوز درباره رزلوشن دقیقا یا حتی تراشه آن اتفاق نظر وجود ندارد. برخی می گوید که تراشه آن اپل B14 خواهد بود که یک تراشه میان رده است ولی هنوز معرفی رسمی نشده است.

از نظر دوربین به نظر نمی رسد که با مدل عادی تفاوتی وجود داشته باشد. هر دو دستگاه یک دوربین دوگانه روی قاب پشتی دارند. از نظر حافظه داخلی نیز هر دو دستگاه با حداقل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی آغاز می شود که به نظر ما در سال ۲۰۲۰ یک ناامیدی برای موبایل پرچمدار است.

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ ساده و آیفون ۱۲ مینی طبق انتظار رنگ گسترده تری برای انتخاب دارند: سیاه ، آبی ، ترنجی طور 😎، قرمز و سفید. این دوره نیز مشابه سال گذشته است، مدل های Pro تمایل بیشتری به رنگ های کمتر دارند.

صحبت از آیفون ۱۲ مینی شد، به نظر نمی رسد ناچ آن آنچنان که برخی شایعات ادعا می کنند، کوچکتر باشد. در واقع، در صفحه 5.4 اینچی کاملاً بزرگ به نظر می رسد و فضای کمی در کنار آن قرار دارد.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای آیفون های جدید برای شما جذاب است؟ برای من خیلی مهم است که مدل های ارزان تر هم نمایشگر OLED دارند و آن حاشیه ضخیم دور آیفون ۱۱ (نه مدل پرو) به اندازه مدل پرو کاهش میابد.

نوشته آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ هم قبل از معرفی رسمی لو رفتند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code