آیفون ۱۲ پرو مکس را پیش از معرفی رسمی ببینید
1 min read

آیفون ۱۲ پرو مکس را پیش از معرفی رسمی ببینید

بالاخره یک رندر رسمی از آیفون ۱۲ پرو مکس منتشر شد، آن هم تنها چند ساعت پیش از معرفی رسمی آن توسط اپل. اگر تا ساعت ۲۰:۳۰ امشب رویداد “سلام سرعت” اپل صبر ندارید، می توانید آیفون ۱۲ پرو مکس را پیش از معرفی رسمی ببینید. همچنین رندر آیفون ۱۲ پرو هم اینجاست که به جز تفاوت ابعادی، با طراحی مدل حرفه ای‌ترش (!) تفاوتی ندارد

آیفون ۱۲ پرو مکس

در این رندر چهار رنگ رسمی آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو را می توانیم ببینیم. این رنگ ها عبارت اند از، سفید، خاکستری، طلایی (کِرِم) و سبز. همچنین از همین زاویه پشتی کاملا مشخص است که شاسی فلزی دستگاه کاملا صاف طراحی شده است. این با شایعه طراحی شبیه به آیفون ۵ منطیق است.

آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو

همچنین همانطور که در بخش دوربین شاهد هستید، دوربین LiDAR در مدل های پرو قرار دارد. البته به نظر من کمی طراحی کلی قاب دوربین را با فلاش و آن سوراخ میکروفون قاب پشتی شلوغ کرده است ولی به هر حال این تصمیم اپل است. احتمالا قرار بوده با آیفون ۱۱ پرو مکس از نظر ظاهری (وقتی دستگاه درون قاب است) قابل تشخیص باشد.

تفاوت دیگری قابل توجه نیست. اپل هنوز ناچ را با تصویر زمینه مشکی و قرار دادن جلوی دستگاه در پشت قاب پشتی، درون رندرها می پوشاند. به هر حال این ناچ خیلی عریض است ولی به نظر من به حضور Face ID می ارزد.

انتظار می رود آیفون ۱۲ پرو با صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR با قیمت پایه 999 دلار آمریکا عرضه شود. در همین حال انتظار می رود آیفون ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR با قیمت اولیه 1099 دلار آمریکا عرضه شود. هر دو دستگاه با انتخاب هایی با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت در دسترس خواهند بود. همانطور که از رندرها مشاهده می کنید، این دستگاه ها با تنظیم دوربین سه گانه در پشت عرضه می شوند. جزئیات دوربین را در زیر پیدا کنید.

مشخصات دوربین آیفون ۱۲ پرو:

دوربین اصلی ، دوربین فوق عریض ، دوربین تله فوتو و LiDAR. دوربین اصلی لنز جدید 7P با f/1.6 ، دوربین تله با لنز 52 میلی متری که زوم اپتیکال ۴ برابر را ارائه می دهد.

مشخصات دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس:

دوربین اصلی ، دوربین فوق عریض ، دوربین تله فوتو و LiDAR. دوربین اصلی لنز جدید 7P با f/1.6 ، دوربین تله با لنز 65 میلی متری که زوم اپتیکال ۵ برابر را ارائه می دهد.

نظر شما درباره طراحی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس چیست؟

نوشته آیفون ۱۲ پرو مکس را پیش از معرفی رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code