تکنولوژی، یار و همراه این روزهای ما در پیدا کردن خانه!

روی کار آمدن سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های هوشمند، زندگی ما را تا حد زیادی تغییر داده است. دیگر سال‌هاست بسیاری از کارهای روزمره را می‌توان از خانه انجام داد. خصوصا در چند ماه اخیر که شیوع ویروس کرونا، همه را خانه‌نشین کرده است. حالا چند وقتی است علاوه بر سامانه‌های هوشمند سفارش غذا، حمل‌ونقل و …، سامانه‌های هوشمند جستجوی املاک هم به زندگی هوشمند ما اضافه شده است. موضوعی که زمان و استرس زیادی می‌گیرد و گاهی طاقت‌فرسا است.

اینپین یکی از این سامانه‌های هوشمند جستجوی ملک است که توانسته است در بازار پر رونق خانه و ملک، در راستای حل مشکلات در این زمینه موفق عمل کند. اینپین به جستجوکنندگان ملک این امکان را می‌دهد که با ثبت «درخواست ملک» و بدون نیاز به جستجو و مراجعه مکرر به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های جستجوی خانه، در سریع‌ترین زمان ممکن به ملک مورد نظرشان برسند.

گذار از روش‌های سنتی به روش‌های مدرن جستجوی خانه

به طور کلی دو روش برای جستجوی خانه وجود دارد:

  • جستجوی خانه به صورت سنتی

تا چند سال پیش مردم باید برای پیدا کردن خانه موردنظر خود یا به بنگاه املاک مراجعه می‌کردند یا اینکه در صفحات نیازمندی روزنامه‌ها، به دنبال خانه مناسب می‌گشتند. البته این روش‌ها هنوز هم در بازار املاک استفاده می‌شود، اما مشکلات خودش را دارد. جستجوی خانه در این روش علاوه بر اینکه بسیار زمانبر و طاقت‌فرسا است، دید درست و جامعی نسبت به مشخصات خانه‌ها به مشتری نمی‌دهد. شما در آگهی‌های همشهری یا فایل‌های مشاورین املاک، اطلاعات زیاد و دقیقی در مورد خانه‌ به دست نمی‌آورید و حتما باید حضوری مراجعه کنید و تصمیم بگیرید.

  • جستجوی آنلاین خانه

روش‌های سنتی جستجوی خانه در بسیاری از کشورها منسوخ شده است و افراد برای پیدا کردن ملک موردنظر خود از سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین جستجوی خانه استفاده می‌کنند و در صورت پیدا کردن خانه موردنظر خود، به بنگاه مراجعه می‌کنند. فرایند پیدا کردن خانه در بسیاری از سایت‌های جستجوی ملک به این صورت است که شما با توجه به معیارهای خود، باید در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آگهی املاک، به جستجوی خانه بپردازید.

البته بعضی از پلتفرم‌ها امکانات دیگری هم دارند که علاوه بر جستجوی خانه، از طریق قابلیت هوش مصنوعی و با توجه به شرایط و خانه درخواستی شما، آگهی‌های خانه‌های مرتبط را پیدا کرده و به شما معرفی کنند. یکی از این پلتفرم‌های جستجوی هوشمند ملک “اینپین” است که در ادامه به بررسی مزیت‌های آن می‌پردازیم:

چرا اینپین؟

  • دارای اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و IOS

برای اینکه راحت‌تر دنبال خانه بگردید، می‌توانید اینپین را همیشه در جیب خود داشته باشید. اپلیکیشن اینپین برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. اگر کاربر سیستم عامل اندروید هستید، از طریق گوگل‌پلی و اگر کاربر IOS هستید، باید از طریق برنامه آی‌اپس یا سیب‌اپ، برنامه اینپین را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. برای دانلود اپلیکیشن اینپین اینجا کلیک کنید.

  • خدمات گسترده اینپین به مشتریان و مشاوران املاک

اینپین به جویندگان ملک و افرادی که فروشنده ملک هستند از جمله مشاوران املاک خدمات ارائه می‌دهد. یعنی شما می‌توانید به عنوان آژانس املاک، مشاور یا فرد عادی، آگهی ملک خود را ثبت کنید. استفاده اینپین برای جویندگان ملک و ثبت آگهی در آن کاملا رایگان است.

  • استفاده آسان از اینپین

برای استفاده از اینپین فقط کافی است اپلیکیشن یا وبسایت اینپین را باز کرده و با وارد کردن مشخصات خود، ثبت‌نام کنید. سپس می‎‌توانید به جستجوی خانه یا ثبت آگهی خانه بپردازید. برای جستجوی ملک موردنظر خود از میان آگهی‌های اینپین، شهر و محله مورد نظر خود که قصد جستجوی خانه در آن را دارید، انتخاب کنید. بعد از انتخاب محله، همه آگهی‌های موردنظر در محله انتخابی برای شما، همراه با مشخصات کامل روی نقشه نمایش داده می‌شود.

  • ارسال آگهی‌های مطابق با درخواست شما

یکی از مهم‌ترین قابلیت‎های اینپین نسبت به پلتفرم‌های مشابه امکان “ثبت درخواست ملک” است. در این قسمت می‌توانید انتخاب کنید که درخواست برای مشاورین محله ارسال شود یا خیر. در صورت موافقت، مشاورین محله مورد نظر شما روی درخواست شما کار کرده و با شما تماس خواهند گرفت. بعد از ثبت درخواست تا ۳۰ روز آگهی‌های متناسب با مشخصات ملک مورد نظر شما و یا آگهی‌هایی که هوش مصنوعی اینپین آن را مشابه با درخواست شما تشخیص دهد، برای شما ارسال می‌شود.

  • ارائه فایل‌های واقعی و جدید

اینپین با بیش از هزاران آگهی واقعی ملک، مشاور املاک، آژانس املاک، یکی از به روزترین پلتفرم‌های جستجوی هوشمند ملک است. پس از بابت فایل‌های خانه و تصاویر و مشخصات واقعی آن‌ها خیالتان راحت باشد!

  • واقعیت افزوده

قابلیت مهم دیگر اینپین “واقعیت افزوده” است. شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از شهر که هستید، با کمک دوربین گوشی هوشمند خود، محیط را اسکن کنید و آگهی‌ها، مشاوران و آژانس‌های املاک اطراف خود را ببینید. مثلا اگر شما در جستجوی اجاره خانه در تهرانپارس هستید، با قدم زدن در این محله و گرفتن دوربین همراهتان به سمت خانه‌های محله، مشخصات آگهی‌های آن محله یا خیابان‌های اطراف در فاصله ۵۰۰ متری برای شما نمایش داده می‌شود.

مالک یا مشاور طبق برنامه از پیش اعلام شده در محل ملک حضور دارند تا پذیرای بازدیدکنندگان باشند. آدرس تمامی املاک “بازدید آزاد” روی نقشه و در بخش واقعیت افزوده مشخص شده است.

  • مجله اینپین، راهنمای جامع و کامل ملک و خانه

اینپین علاوه بر پیدا کردن خانه، به تمام سوالات شما در خصوص خانه و ملک پاسخ می‌دهد. فقط کافی است به مجله اینپین در وبسایت اینپین سری بزنید و به صدها مقاله و مطلب در حوزه‌های مختلف خانه و املاک، مانند مسائل حقوقی، دکوراسیون، آپارتمان‌نشینی و …دست پیدا کنید. همچنین کارشناسان اینپین آماده پاسخگویی به سوالات شما نیز هستند.

در انتخاب پلتفرم مناسب جستجوی ملک، توجه کنید که کدام قدر زمان و پول شما را می‌دانند و گزینه‌های شفاف و ارزشمندتری را به شما پیشنهاد می‌دهند.

نوشته تکنولوژی، یار و همراه این روزهای ما در پیدا کردن خانه! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code