هواوی Mate 30 Pro E احتمالا همراه با سری Mate 40 معرفی شود

ما می دانیم تاریخ معرفی سری هواوی Mate 40 رسما مشخص شده و ۱ آبان ۹۹ خواهد بود. جایی که انتظار می رود سری Mate 40 اولین حضور رسمی خود را داشته باشد و همچنین شاهد معرفی هندزفری هواوی Freebuds Studio هم باشیم. به نظر می رسد غول فناوری چینی در آن روز جدای از سری mate 40 گوشی هوشمند جدیدی را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. بله، گفته می شود که هواوی Mate 30 Pro E احتمالا همراه با سری Mate 40 معرفی شود.

هواوی Mate 30 Pro E

یک منبع در Weibo اکنون اشاره کرده است که غول فناوری همچنین نسخه جدیدی از سری Mate 30 سال گذشته را در تاریخ معرفی هواوی Mate 40 ارایه خواهد کرد. گفته می شود این دستگاه با نام Huawei Mate 30 Pro E همراه است. این منبع حتی تصویری را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد تلفن قبلاً از آژانس تنظیم مقررات ارتباطات تلفنی چین (TENAA) گواهینامه دریافت کرده است. دستگاه با شماره مدل LIO-AN00m به TENAA رفته است.

لیست TENAA نشان می دهد دستگاه طراحی مشابهی با Mate 30 Pro خواهد داشت. این گوشی از یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن FHD + و طراحی آبشاری بهره می برد. این تلفن توسط چیپست ناشناخته ای با فرکانس ساعت 2.86GHz تأمین خواهد شد. این دستگاه در گزینه های 6 گیگابایتی ، 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی رم در دسترس خواهد بود که همگی با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در بازار ارائه می شوند. نوع پردازنده آن هنوز ناشناخته است اما انتظار داریم این چیپست Kirin 990 5G باشد که از سال گذشته در سری Mate 30 استفاده شده است.

این دستگاه همچنین از دوربین چهارگانه برخوردار است که احتمالاً یکی از آنها لنز زوم است. در قسمت جلو نیز یک دوربین سه گانه وجود دارد.

هواوی هنوز وجود این مدل را تأیید نکرده است اما تعجب آور نخواهد بود اگر این شرکت تصمیم به تغییر نام تجاری Mate 30 Pro و راه اندازی مجدد آن بگیرد. این در حالی است که کمبود چیپست Kirin 9000 را که به دلیل ممنوعیت ایالات متحده با آن روبرو خواهد شد و ارایه دستگاهی پرچمدار با تراشه دیگر برای فروش های جدید کمک خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه جدید از خانواده Huawei Mate 30 هستید؟

نوشته هواوی Mate 30 Pro E احتمالا همراه با سری Mate 40 معرفی شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code