شاید گلکسی S21 سامسونگ تا پیش از زمستان ۹۹ معرفی شود

بر اساس گزارش جدید از کره جنوبی، سامسونگ در حال پیگیری سریع تولید Galaxy S21 به روشی کاملاً بی سابقه است و حتی ممکن است آماده باشد تا قبل از پایان سال میلادی (پیش از زمستان) آن را معرفی کند. اگر گلکسی S21 سامسونگ پیش از زمستان ۹۹ معرفی شود در حقیقت ضربه بزرگی به فروش خانواده گلکسی نوت ۲۰ می خورد و حتی کاربرانی که آن را خریده اند به دلیل بازه کم به رورزسانی سامسونگ شاید ناامید شوند.

گلکسی S21

افراد داخلی از زنجیره تأمین غول فناوری ادعا می کنند بسیاری از اجزای اصلی Galaxy S21 در ماه آینده وارد تولید انبوه می شوند، یعنی تقریبا شش هفته زودتر از حد معمول. اعلام محصول زودتر از پیش بینی منطقی ترین دلیل این تغییر است.

به هر حال، این طور نیست که سامسونگ مجبور باشد از کمبود قطعات بترسد، به ویژه با توجه به اینکه صنعت موبایل در طول سال جاری چه رنجی کشیده است. منابع کره ای استدلال می کنند که دقیقا این نکته است.

یعنی، به دنبال یک نمایش تجاری نسبتا ضعیف از پرچمداران سال ۲۰۲۰ این شرکت، سامسونگ ممکن است به دنبال احیای برخی از شتاب دهنده های خود باشد و طبق همان گزارش، رقابت را به بازار حتی با اختلاف بیشتر از حد معمول برساند. دوباره، این نیز استدلالی بود که در مورد Galaxy S20 Fan Edition وجود داشت.

تنها مشکل این تئوری این است که سامسونگ نمی تواند تراشه پرچمداران نسل بعدی اندروید خود را جادو کند. یعنی هیچ نشانه ای وجود ندارد که کوالکام تولید انبوه اسنپدراگون ۸۷۵ را زودتر از معمول انجام دهد.

البته، نمونه های این تراشه باید در حال حاضر تقریبا در اختیار تمام شرکت های اصلی خارج از کشور باشد. بنابراین، این از نظر فنی مانع از معرفی سامسونگ گلکسی S21 در ماه دسامبر نمی شود. با این وجود بعید به نظر می رسد که این شرکت بتواند خانواده تلفن های هوشمند پیشرفته بعدی خود را خیلی زودتر از معمول، یعنی اسفند، منتشر کند.

و حتی در یک سناریوی غیر ممکن که در نهایت به تراشه اگزینوس خود متکی باشد، خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر ارایه سریع جانشین Exynos 990 در حالت مشابه وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۱ هستید؟

نوشته شاید گلکسی S21 سامسونگ تا پیش از زمستان ۹۹ معرفی شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code