آنر 10X لایت با تراشه Kirin 710A و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری لو رفت
1 min read

آنر 10X لایت با تراشه Kirin 710A و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری لو رفت

گزارش شده است که Honor در حال آماده سازی برای تولید یک گوشی هوشمند جدید است که خیلی زود با نام Honor X10 Lite شناخته می شود. امروز آنر 10X لایت با تراشه Kirin 710A و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری لو رفت.

آنر 10X لایت

اکنون، گزارش جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده است که برخی از مشخصات اصلی را به همراه جزئیات قیمت ارائه می دهد.

این گزارش برخی از رندرهای Honor 10X Lite را نیز به اشتراک گذاشته است. Honor 10X Lite ممکن است با یک باتری 5000 میلی آمپری ، چیپست Kirin 710A ، تنظیم دوربین چهارگانه و موارد دیگر همراه باشد.

WinFuture.de قیمت گوشی هوشمند آینده را حدس زده است. طبق این انتشار ، این گوشی هوشمند ممکن است با برچسب قیمت 200 یورو همراه باشد. این رندر نشان می دهد که تلفن ممکن است در رنگ های سیاه و سبز باشد.

در ادامه، رندر همچنین نشان می دهد که تلفن ممکن است با یک نمایشگر سوراخ دار و حاشیه های باریک ارائه شود. صفحه پشت ممکن است از تنظیم دوربین چهارگانه L شکل برخوردار باشد. کنترل های میزان صدا و دکمه روشن / خاموش روشن در سمت راست قرار دارند. این رندر همچنین نشان می دهد که Honor 10X Lite ممکن است با سنسور اثر انگشت جانبی نصب شود.

مشخصات Honor 10X Lite (شایعه)

این گزارش همچنین برخی مشخصات اصلی گوشی هوشمند آینده را منتشر کرده است. آنر 10 ایکس لایت ممکن است با صفحه نمایش 6.67 اینچی + Full HD با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل ارائه شود. این تلفن ممکن است توسط پردازنده Kirin 710A تغذیه شود. ممکن است از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد که ممکن است قابل ارتقا باشد.

از نظر اپتیکی ، این گوشی هوشمند می تواند با تنظیم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، سنسور فوق العاده عریض 8 مگاپیکسلی ، سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه باشد. در جلو ممکن است یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد. Honor 10X Lite دارای یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات است. این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 3.1 با خدمات موبایل هواوی کار می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر 10X لایت هستید!

نوشته آنر 10X لایت با تراشه Kirin 710A و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code