شارژر سامسونگ گلکسی S21 احتمالا همین ۲۵ وات باقی خواهد ماند
1 min read

شارژر سامسونگ گلکسی S21 احتمالا همین ۲۵ وات باقی خواهد ماند

شایعاتی چند منتشر شد که می گفت شاید سامسونگ در گلکسی S21 به شارژر ۶۵ وات روی بیاورد. یکی از منابع موثق اما می گوید که شارژر سامسونگ گلکسی S21 احتمالا همین ۲۵ وات باقی خواهد ماند. این برای کاربرانی که منتشر شارژر سریع تر بودند یک ناامیدی است.

شارژر سامسونگ گلکسی S21

شارژر سامسونگ گلکسی S21

در توییتی از Ice Universe می بینیم که با اعتماد به نفس بالایی گفته می شود که شارژر سری گلکسی اس ۲۱ همان شاٰزر TA800 سامسونگ خواهد بود. این شارژر توان ۲۵ وات را ارایه می کند. در حقیقت همان شارژری است که چند نسل با پرچمدارهای سامسونگ ارایه شده است. پیش از آن شارژر ۱۵ وات سامسونگ را شاهد بودیم.

او همچنین عنوان می کند که شاید گلکسی اس ۲۱ اولترا از شارژر ۴۵ وات بهره ببرد. این بعید نیست چرا که سامسونگ تصمیم گرفته بود در گلکسی نوت ۱۰ پلاس پشتیبانی از این توان شارژر را ارایه کند. پس از آن در خانواده گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ دیگر از این توان شارژر خبری نبود. به نظر می رسد که اگر هم بخواهد به محصولات سامسونگ بازگردد، شاید در گلکسی اس ۲۱ اولترا شاهد آن باشیم.

به صورت کلی هنوز شایعات درباره نسل بعدی پرچمدار سری S سامسونگ خیلی خام است. البته گفته شده که شاید گلکسی اس ۲۱ تا پیش از زمستان ۹۹ ارایه شود. همچنین گفته می شود که قیمت گلکسی S21 حدودا ۱۰۰ دلار ارزان تر از گلکسی S20 است اما با بدنه پلاستیکی که این همان راهبرد کره ای ها در گلکسی نوت ۲۰ است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرعت شارژر چقدر برای شما در خرید اهمیت دارد؟

نوشته شارژر سامسونگ گلکسی S21 احتمالا همین ۲۵ وات باقی خواهد ماند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code