سامسونگ گلکسی A02 و گلکسی M02 به معرفی نزدیک تر شدند

سامسونگ ممکن است پس از انتشار سریNote 20 ، Galaxy Z Fold 2 و Galaxy S20 FE کارش با پرچمداران خود برای سال 2020 به پایان رسیده باشد. با این حال، این شرکت همچنان مدلهای اقتصادی خود را حتی در چارک پایانی سال 2020 ادامه خواهد داد. گفته می شود که سامسونگ گلکسی A02 و گلکسی M02 به معرفی نزدیک تر شدند.

جالب اینجاست که به نظر می رسد این شرکت در تلاش است تا دو دستگاه جدید با رده اقتصادی را برای سری Galaxy A و M خود عرضه کند. چند ماه پیش، این شرکت Galaxy A01 و M01 را به عنوان دو تلفن هوشمند فوق العاده ارزان قیمت معرفی کرد. اکنون، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت در حال آماده سازی گلکسی A02 و گلکسی M02 برای عرضه در هفته های آینده است.

چند روز پیش، دو دستگاه با کدهای مدل SM-A025F و SM-M025F در وب سایت NEMKO ظاهر شدند. همانطور که از نام مدل آنها مشخص است، ما احتمالاً اولین سرنخ ها را درباره وجود Galaxy A02 و M02 می بینیم. اکنون هر دو دستگاه توسط آژانس بلوتوث SIG تأیید شده اند. این نشان می دهد که سامسونگ در واقع در تلاش است تا آنها را در هفته های آینده ارایه کند. متأسفانه ، Bluetooth SIG به عنوان یک گواهینامه بسیار آشکار شناخته نشده است.

مشخصات گلکسی A02 (شایعه شده)

Galaxy A02 یا SM-A025F چندی پیش در Geekbench مشاهده شد. این گوشی از چیپست کوالکام بدون نام، اندروید 10 و 2 گیگابایت حافظه رم برخوردار است. ما فرض می کنیم که ممکن است هر کدام از چیپست های Snapdragon 4xx باشد ، اما جدیدترین Snapdragon 460 نیست. منطقی ترین انتخاب Snapdragon 450 است که علی رغم سن آن یک چیپست با هشت هسته Cortex-A53 است.

بر اساس شایعات، این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی HD + با یک بریدگی قطره طور برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. در پشت ، ما باید دوربین های اصلی 13 و 2 مگاپیکسلی عمق سنج داشته باشیم. این دستگاه دارای یک رابط کاربری One UI 2.x خواهد بود و از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. ما امیدوارم درگاه میکرو USB قدیمی در اینجا حذف شود اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

متأسفانه، جزئیات یا شایعات زیادی در مورد مشخصات Galaxy M02 اشاره نشده است. با این حال ، تصور می کنیم که کمی نسبت به Galaxy A02 پایین تر باشد. به هر حال، سری Galaxy M دارای گوشی های ارزان قیمت و ارزان قیمت است. البته ، بلوتوث SIG اثبات بزرگی است که این گوشی به زودی ارائه می شود ، بنابراین احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

طبق معمول ، هنوز هیچ صحبتی از طرف سامسونگ در مورد گوشی های هوشمند سطح پایین وجود ندارد. اما اگر این دستگاه ها در Q4 2020 به بازار بیایند ، تبلیغات احتمالاً طی هفته های آینده آغاز می شود.

شما منتظر گوشی های جدید سامسونگ هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی A02 و گلکسی M02 به معرفی نزدیک تر شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code