شاید خانواده گلکسی S21 دی ماه ۹۹ معرفی شوند

ما معمولا انتظار داریم دهه اول اسفند شاهد رونمایی از پرچمداران سری S سامسونگ باشیم. مدتی است که شایعات می گویند شاید سامسونگ خانواده گلکسی اس ۲۱ را زودتر معرفی کند. امشب گزارش می شود که شاید خانواده گلکسی S21 دی ماه ۹۹ معرفی شوند. در این صورت تقریبا یک و نیم ماه زودتر از روال کلی رونمایی صورت خواهد گرفت.

خانواده گلکسی S21

وب سایت Android Central گزارش داد که تلفن پرچمدار بعدی سامسونگ می تواند در ژانویه 2021 (برابر با دی ۹۹) وارد بازار شود. امروز دیدیم که رندرهای های جدید درز کرده نشان می دهد که برجستگی دوربین Galaxy S20 نیز در Galaxy S30 آینده (یا گلکسی S21 ؛ نام هنوز رسمی نیست) ظاهر می شود.

طبق گفته استیو همرستوففر (با نام مستعار OnLeaks)، مدل استاندارد Galaxy S30 دارای صفحه تخت 6.2 اینچی با دوربین جلوی درون سوراخ نمایشگر است. گلکسی S30 Ultra (یا گلکسی اس ۲۱ اولترا ) صفحه ای بزرگتر و منحنی به ابعاد 6.7 تا 6.9 اینچ را نشان می دهد. با این وجود، این اطلاعات فاقد جزئیات در مورد مشخصات داخلی تلفن ها است.

وب سایت Android Central می گوید که سه مدل جدید Galaxy S در نسخه ژانویه انتظار می رود، یک استاندارد ، یک Plus و یک Ultra. منبع دیگر Hemmerstoffer می گوید، مدل Ultra دارای قلم S-Pen خواهد بود، اما به نظر نمی رسد جای خاصی برای قلم وجود داشته باشد. به نظر Hemmerstoffer برجستگی دوربین در Ultra دو برابر مدل استاندارد است و ممکن است حداکثر چهار لنز داشته باشد. او تصور می کند که شامل لنزهای گسترده و فوق عریض به علاوه لنز تله فوتو یا پریسکوپ خواهد بود. فلاش در Ultra در داخل برجستگی قرار می گیرد.

اگر مدل های جدید Galaxy S در ژانویه عرضه شوند، هفته ها از بازه زمانی سنتی اواخر فوریه سامسونگ جلوتر خواهد بود. و همانطور که Android Central اشاره کرد، نزدیکترین زمان خواهد بود که سامسونگ زمان عرضه یک گوشی جدید Galaxy S به نسخه جدید آیفون را اعلام کرده است. مدل های iPhone 12 در اواخر این ماه و اوایل ماه آینده ارایه به بازار می شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S21 یا گلکسی S30 هستید؟

نوشته شاید خانواده گلکسی S21 دی ماه ۹۹ معرفی شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code