به گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ سلام کنید

امروز روز لو رفتن پرچمدارهای سامسونگی است. به گلکسی اس ۲۱ سلام کردیم. حالا اما وقت آن است که به گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ سلام کنید. Galaxy S21 Ultra طراحی جدید سامسونگ را خواهد داشت که در رندر قبلی گلکسی S21 دیدیم. بعضی این دستگاه را گلکسی اس ۳۰ اولترا می دانند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

از نظر ابعادی اگر بخواهیم بگوییم، این بار گلکسی اس ۲۱ اولترا کوچکتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا است (برخلاف گلکسی اس ۲۱ که بزرگتر از گلکسی اس ۲۰ بود). ابعاد گلکسی اس ۲۱ اولترا عنوان شده که 165.1×75.6×8.9mm است، برای مقایسه باید بگویم که ابعاد گلکسی اس ۲۰ اولترا برابر 166.9x76x8.8mm بود.

قاب پشتی گلکسی اس ۲۱ اولترا همانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا مات خواهد بود اما شیشه دوربین براق است. این طراحی جدید سامسونگ است که بی شباهت به طراحی آیفون ۱۱ پرو (از نظر انتخاب شیشه ها) نیست.

گلکسی S21 اولترا

همانطور که می بینید، طراحی دوربین گلکسی S21 اولترا همان طراحی جدیدی است که پیش از این دیده بودیم. طراحی قاب جلویی دستگاه همانند نسل های قبلی است اما احتمالا حاشیه آن کمتر است. همانطور که می بینید، دوربین پایین سمت چپ یک دوربین پریکسوپی است. این همان دوربینی است که در گلکسی اس ۲۱ نسخه پایه ندیده بودیم. انتظار داریم گلکسی اس ۲۱ اولترا دوربین بهتری نسبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا داشته باشد.

ما یک ماه پیش خواندیم که مشخصات دوربین Galaxy S21 Ultra لو رفته و شاهد دوربین ۱۸۰ مگاپیکسلی و ۲ دوربین تله خواهیم بود. همچنین سه ماه پیش بود که گفتیم نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا بزرگتر از ۷ اینچ خواهد بود. هشت ویژگی گلکسی اس ۳۰ یا همان گلکسی اس ۲۱ را نیز پیش از این مرور کرده بودیم.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا

این دستگاه همچنین سوراخ دوربین سلفی بسیار کوچکی دارد. این نشان می دهد که هنوز دوربین سلفی زیر نمایشگر را نمی توانیم در پرچمداران سامسونگ ببینیم.

نظر شما درباره گلکسی S21 اولترا چیست؟

نوشته به گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code