به گلکسی اس ۲۱ سامسونگ سلام کنید
1 min read

به گلکسی اس ۲۱ سامسونگ سلام کنید

به نظر می رسد که شایعه ارایه زودهنگام گلکسی S21 سامسونگ صحیح باید باشد. امروز اولین رندر قابل اعتماد منتشر شده و می توانید به گلکسی اس ۲۱ سامسونگ سلام کنید. این دستگاه طراحی جدیدی دارد و در یک نگاه کاملا قابل شناسایی است. اینجا ما تفاوت قابل توجهی را با طراحی آیفون ۱۲ می بینیم و این جالب توجه است.

گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱

در این رندر می بینید که Galaxy S21 طراحی جدید و متفاوتی دارد. حقیقتا من طراحی متفاوت را از هر برندی که باشد دوست دارم، این تصویر را هم اگر واقعا گلکسی اس ۲۱ باشد، دوست دارم. موضوع دیگری که جذاب است، عدم شباهت به آیفون ۱۲ است. من شخصا انتظار داشتم که طراحی آیفون ۱۲ از جمله لبه های مسطح خیلی زود در بازار موبایل همه گیر شود. سامسونگ بار دیگر نشان می دهد که تفکر طراحی را متفاوت می بیند.

برجستگی دوربین گلکسی اس ۲۱ (اگر این تصویر باشد) در لبه ها برش خروده و متفاوت است. همچنین این متفاوت بودن براق یا مات بودن شیشه قاب پشتی و قاب دوربین هم از دور نشان می دهد که برجستگی ۰.۹ میلی متری آن کمتر دیده شود. این طراحی خاص دوربین حتی تا روی فریم کناری دستگاه هم ادامه دارد که این هم جالب است.

توجه دارید که این مدل پایه خانواده گلکسی اس ۲۱ است و به همین دلیل نمایشگر تخت دارد. حاشیه نمایشگر معمولی به نظر می رسد و خیلی کم تر یا زیاد تر نیست. طبق یک شایعه ابعاد گلکسی S21 برابر 151.7×71.2x8mm است.

ما اندازه نمایشگر را نمی دانیم اما ابعاد گلکسی S20 برابر است با 151.7×69.1x8mm این یعنی عرض دستگاه بیشتر شده است اما ضخامت و ارتفاع آن یکسان است. اگر اندازه نمایشگر نسبت به گلکسی اس ۲۰ تغییر نکرده باشد ما شاید پنل ۶.۲ اینچی را شاهد باشیم.

به صورت کلی از نمای جلوی گلکسی S20 هیچ تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد (مگر حاشیه نمایشگر متفاوت) ولی قاب پشتی آن کاملا قاب شناسایی و یکتا است. نظر شما درباره طراحی گلکسی S21 احتمالی چیست؟

نوشته به گلکسی اس ۲۱ سامسونگ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code