نمایشگر گلکسی اس ۲۱ پلاس هم تخت خواهد بود

به نظر می رسد که سامسونگ نسل به نسل به نمایشگر تخت بیشتر می پردازد. در سری گلکسی نوت ۲۰ دیدیم که مدل عادی با نمایشگر تخت ارایه می شد. در گلکسی اس ۱۰ هم اینطور بود اما گلکسی اس ۲۰ نمایشگر دولبه خمیده داشت. حالا گفته می شود که نمایشگر گلکسی اس ۲۱ پلاس هم تخت خواهد بود. این یعنی در خانواده Galaxy S21 فقط مدل اولترا با نمایشگر خمیده ارایه می شود، آن هم پیشرفته تر از چیزی که قبلا دیدیم.

نمایشگر گلکسی اس ۲۱ پلاس

احتمال اینکه گزارش ادعای سامسونگ درباره معرفی خانواده گلکسی S21 در دی ماه صحیح باشد، به طور فزاینده ای مشاهده می شود، زیرا شاهد افزایش شایعات هستیم. امروز، طبق گفته یکی از معتبرترین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سامسونگ، سه گانه Galaxy S21 از صفحه نمایش های تخت و منحنی استفاده خواهد کرد.

گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس دارای صفحه نمایش “2D” هستند، به این معنی که هیچ خمیدگی در کناره ها وجود ندارد. توجه کنید، هیچ خمیدگی نه حتی 2.5D بودن! این یعنی چیه؟ یعنی مثل آیفون ۱۲ یا آخرین گوشی سامسونگ با این طراحی مثل گلکسی اس ۵.

سامسونگ

این در حالی است که گلکسی S21 Ultra انحنا را حفظ می کند. علاوه بر این، این گزارش می گوید حاشیه های چهار طرف متقارن خواهند بود، به این معنی که هیچ حاشیه اضافی روی چانه وجود ندارد. پیش از این هم گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ اولترا را در رندرهایی دیده بودیم.

نظر شما درباره تخت شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ چیست؟

نوشته نمایشگر گلکسی اس ۲۱ پلاس هم تخت خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code