طراحی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با لبه های صاف مانند آیفون ۱۲ خواهد بود؟
1 min read

طراحی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با لبه های صاف مانند آیفون ۱۲ خواهد بود؟

ما چندی پیش رندرهای گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی اس ۲۱ را دیدیم. آن رندرها به ما طراحی جدید دوربین را نشان می دادند. البته آن جا ما شاهد لبه های صاف نبودیم. این بار اما یک نام ثبت شده جدید به ما می گوید که شاید طراحی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با لبه های صاف مانند آیفون ۱۲ خواهد بود.

طراحی گلکسی اس ۲۱

در قلب شایعات مربوط به گلکسی S21 (یا S30) جدید، لبه های تخت صفحه نمایش گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس وجود داشت. پس از سالها نمایشگر اج به جز نسخه Ultra بقیه خانواده گلکسی اس ۲۱ باید صاف باشند. اکنون که یک علامت تجاری جدید سامسونگ ظهور کرده است (که توسط Letsgodigital کشف شده است)، توجه حتی بیشتر شده است. در واقع غول کره ای نام تجاری جدید خود را در ۲۵ مهر در KIPO (دفتر مالکیت معنوی کره) ثبت کرده است: “Blade Bezel“.

طبقه بندی (کلاس 9) به وضوح صحبت می کند: “صفحه نمایش بزرگ، صفحه نمایش گوشی های هوشمند، LCD ، LED ، OLED ، نمایش دوربین دیجیتال ، صفحه فیلم”. همانطور که از اسم آن مشخص است، ما در مورد صفحه نمایش و دقیقا فریم ها صحبت می کنیم. در عمل، فعلاً که نمی دانیم این بدان معناست که: ما فقط می توانیم آن را تصور کنیم.

مطمئنا اشاره به تیغه، طراحی واضحی را تداعی می کند، و بیش از هر چیز مشخصات خاص نازکی دارد. از نظر بازاریابی، انتخابی نزدیک به کاری است که موتورولا سالها پیش با اولین Razr انجام داد. به طور خلاصه، به نظر می رسد روشن است که کنایه از یک کیفیت زیبایی شناختی است، حتی اگر تأیید نشود.

دشوار است تصور کنید که یک نام مربوط به جنبه های فنی مانند دوربین سلفی در زیر صفحه باشد، که طبق شایعاتی که ما برای اولین بار فقط در Z Fold 3 خواهیم دید، اما هرگز نگویید هرگز. چند روز پیش، ما حق ثبت اختراع دستگاهی با لبه های صاف را دیده بودیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ هم پشت مسیر طراحی آیفون ۱۲ قدم خواهد برداشت؟

نوشته طراحی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با لبه های صاف مانند آیفون ۱۲ خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code