رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ نمایشگر تخت را نشان می دهد

با گذشت یک ماه از عرضه دومین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۲۰ شایعات پیرامون پرچمدار بعدی یعنی گلکسی S21 شروع به پخش شدن کرده است. در حالی که سامسونگ چیزی در مورد پرچمدار بعدی خود اعلام نکرده است، شایعه شده است که سری گلکسی S21 شامل سه عضو خواهد بود. ما درباره گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی اس ۲۱ رندرهایی دیدیم. درباره گلکسی اس ۲۱ پلاس هم شنیدیم که نمایشگر تخت خواهد بود. امشب هم رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ نمایشگر تخت را نشان می دهد.

رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس

این گزارش از MySmartPrice منتشر شده که تصاویر CAD از Galaxy S21 Plus را به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد این تلفن هوشمند از یک نمایشگر Infinity-O با AMOLED بهره می برد که منحنی نیست.

رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس

سامسونگ Galaxy S21 به احتمال زیاد از زبان طراحی سری Galaxy Note20 با صفحه نمایش تخت پیروی می کند. در قسمت عقب، ما می توانیم دوربین سه گانه اصلی را مشاهده کنیم، که مشابه آنچه قبلا در تصاویر فاش شده گلکسی S20 دیده می شد، است.

گفته می شود این دستگاه دارای ابعاد 161.5 در 75.6 در 7.85 میلی متری است و از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره می برد. بسته به منطقه، می توان آن را یا چیپست Snapdragon 875 یا Exynos 2100 دید.

از طرف دیگر، Galaxy S21 Ultra مجهز به صفحه نمایش 6.9 اینچی است و ابعادی برابر با 165.1 × 75.6 × 8.9 میلی متر دارد، در حالی که با در نظر گرفتن برجستگی دوربین، ضخامت آن به 10.8 میلی متر می رسد. علاوه بر این، گفته می شود از S Pen پشتیبانی می کند. با این حال، گزارش شده است که هیچ شکافی برای قرار دادن قلم ندارد.

رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس

رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس

طبق شایعات قبلی، سری جدید Galaxy S21 می تواند در اوایل ژانویه 2021 وارد بازار شود. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه جدید سامسونگ Galaxy S21 وجود ندارد، اما هرچه به پایان سال 2020 نزدیک می شویم، احتمالاً تاریخ انتشار آن ها مشخص شود.

نظر شما چیست؟ کدام یک از اعضای خانواده گلکسی S21 را می پسندید؟

نوشته رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ نمایشگر تخت را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code