رنگ بندی گلکسی S21 ، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا منتشر شد

افزایش شایعات گلکسی اس ۲۱ خود به ما نشان می دهد که شایعه ارایه این دستگاه در دی ماه ۹۹ می تواند صحیح باشد. امروز درباره رنگ بندی گلکسی S21 ، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا منتشر شد. هر چند شاید خیلی اهمیت نداشته باشد اما همواره این اطلاعات قطره چکانی می تواند حس کنجکاوی ما را قلقلک دهد.

رنگ بندی گلکسی S21

آنطور که پیداست، رنگ بنفش برای گلکسی اس ۲۱ می تواند رنگ خاص آن باشد. در مدل پایه خیلی تنوع رنگ بندی عنوان نشده است. رنگ ها عموما قابل پیش بینی هستند. رنگ های صورتی، بنفش، سفید و خاکستری برای گلکسی اس ۲۱ عنوان شده است.

عجیب اینکه کمترین تنوع برای گلکسی اس ۲۱ پلاس عنوان شده است. رنگ های مشکی و نقره ای برای عضو میانی خانواده پرچمدار سال ۲۰۲۱ سامسونگ خیلی ساده به نظر می رسد. این برند معمولا کم ترین رنگ بندی برای مدل های گران تر در نظر می گرفت.

گلکسی اس ۲۱ اولترا در ۳ رنگ مشکی، نقره ای و بنفش ارایه می شود. می دانیم که این دستگاه تنها عضو خانواده با نمایشگر لبه خمیده است. سامسونگ خیلی رطوبتی از نمایشگر لبه خمیده فاصله می گیرد و نمی خواهد دیگر آن جا باشد.

رنگ های گلکسی اس ۲۱

همچنین درباره کشورهایی که این دستگاه را تولید می کنند هم ارایه شده است. همانطور که می بینید، نام هایی از جمله برزیل، اندونزی، کره و ویئتنام وجود دارد. خب خیلی عجیب است که چین در این لیست نیست.

طراحی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با لبه های صاف مانند آیفون ۱۲ خواهد بود؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تنوع رنگ بندی برای شما کفایت می کند؟ معمولا شما چه رنگی را برای گوشی خود انتخاب می کنید؟

نوشته رنگ بندی گلکسی S21 ، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code