حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو 5G با طراحی شبیه به Galaxy Z Flip

گوشی های تاشو هنوز در حال سعی و خطا هستند. مشخص نیست که فرم فکتور صحیح و محبوب آن ها چیست. هواوی در حال حاضر با یک طرح به نام Mate X به این بازار ورود کرده است. به نظر می رسد که آن ها می خواهند چیز جدیدی را تست کنند. حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو 5G با طراحی شبیه به Galaxy Z Flip به ما چنین سرنخی می دهد.

حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو 5G

چند روز پیش، حق ثبت اختراع جدیدی برای یک گوشی هوشمند تاشو دیگر از هواوی منتشر شد. بر اساس گزارش ها، هواوی در حال توسعه یک گوشی نسبتا ارزان با مکانیسم تاشو شبیه به گلکسی زد فلیپ است که دارای دوربین های عقب دوگانه است. گوشی تاشو هواوی 5G نسخه میان رده تری از Mate X است.

یک صفحه ثانویه کوچک در پشت وجود دارد. با این حال، این صفحه نسبت نمایشگر به بدنه کمتری دارد. با نگاهی به قسمت عقب گوشی های هوشمند معمولی و مقایسه آن با این دستگاه، اندازه صفحه نمایش ثانویه ممکن است شبیه گوشی Meizu Pro 7 باشد.

گوشی Meizu Pro 7

به طور شهودی از این تصویر حق اختراع می توان دریافت که تفاوت این گوشی با سامسونگ Galaxy Z Flip در این است که قسمت بیرونی آن نمایشگر بزرگتر دارد. در حقیقت دوربین دوگانه تا پایین سبب شاید هدررفت فضا شده و باقی فضا به نمایشگر تعلق دارد. این البته خیلی بهتر از راه حل سامسونگ است.

این اولین بار نیست که هوآوی حق ثبت اختراع تلفن هوشمند با طراحی فلیپ را بدست می آورد. در ژوئیه سال جاری، یک حق ثبت اختراع مشابه برای تلفن تلنگر هواوی وجود داشت. با این حال، این بار به وضوح طراحی صفحه ثانویه بسیار بزرگتر است.

این گوشی تاشو هواوی 5G از نمایشگر نسبتا بزرگی برخوردار است. یک گوشی با دوربین دوتایی در کنار صفحه نمایش بیرونی قابل مشاهده است. اینها همچنین تنها دوربین های قابل مشاهده در این مدل گوشی هستند. وقتی باز است، یک صفحه نمایش باریک و واقعاً کشیده دارد. این یک طراحی تمام صفحه است و هیچ بریدگی برای دوربین قابل مشاهده نیست. هوآوی ممکن است بخواهد این گوشی تاشو را به دوربین زیر صفحه مجهز کند.

وقتی گوشی کاملا باز است، لولا به راحتی در قاب قرار می گیرد. وقتی تا می شود، به نظر می رسد دستگاه هم مرتب بسته می شود. دو دکمه فیزیکی در سمت چپ دیده می شوند، به احتمال زیاد دکمه های تنظیم میزان صدا است. علاوه بر این، یک دکمه روشن / خاموش در سمت راست یکپارچه شده است. به طرز عجیبی، هیچ اتصال USB-C یا میکروفون و / یا بلندگو در تصاویر قابل مشاهده نیست.

بسیار مهم است که توجه داشته باشید این فقط ثبت اختراع است. هیچ تضمینی وجود ندارد که هواوی چنین گوشی تاشو را منتشر کند. با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر می رسد که شاهد تلفن های تاشو از هواوی باشیم. با این حال، ما نمی توانیم احتمال وجود یک مورد را در آینده رد کنیم.

حق اختراع گوشی تاشو هواوی شبیه به گلکسی زد فلیپ

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو 5G با طراحی شبیه به Galaxy Z Flip برای شما جذاب است؟

نوشته حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو 5G با طراحی شبیه به Galaxy Z Flip اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code