سامسونگ گلکسی A02s با ۳ گیگابایت حافظه رم و Snapdragon 450 دیده شد
1 min read

سامسونگ گلکسی A02s با ۳ گیگابایت حافظه رم و Snapdragon 450 دیده شد

گفته می شود سامسونگ در حال کار برای ارایه یک گوشی هوشمند جدید در سطح اقتصادی است که به آن سامسونگ گلکسی A02s می گویند. سامسونگ Galaxy A02s چندی پیش تأیید شد، با مجوزی از وب سایت گواهی بلوتوث SIG که در آن دیده شد. سامسونگ گلکسی A02s با ۳ گیگابایت حافظه رم و Snapdragon 450 دیده شد.

گلکسی A02s

امروز، ما توانسته ایم سامسونگ Galaxy A02s را در وب سایت پایگاه داده Geekbench مشاهده کنیم، که به ما می فهماند که برخی از مشخصات و ویژگی های آن چیست. به مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy A02s که توسط وب سایت پایگاه داده Geekbench فاش شده است.

گلکسی A02s

همانطور که در تصویر پایگاه داده Geekbench دیده می شود، سامسونگ Galaxy A02s (با شماره مدل Samsung SM-A025G) توانسته است در آزمون تک هسته ای امتیاز 756 و در آزمون چند هسته ای 3934 امتیاز کسب کند.

علاوه بر این، لیست Geekbench برای سامسونگ Galaxy A02s تأیید می کند که دستگاه سیستم عامل Android 10 را ارایه می کند. سرانجام، ما توانستیم مدل ۳ گیگابایتی رم دستگاه را مشاهده کنیم. با این وجود، مدل های حافظه رم بیشتری از دستگاه وجود دارد، اما تاکنون نتوانسته ایم آنها را در هیچ کجا شناسایی کنیم.

با ورود به پردازنده، در لیست Geekbench مشخصاً مشخص نشده است كه سامسونگ Galaxy A02s از چه پردازنده ای استفاده خواهد كرد، اما براساس GPU می توان فرض كرد كه سامسونگ Galaxy A02s توسط تراشه هشت هسته ای کوالکام Snapdragon 450 مجهز خواهد شد. پردازنده در زیر تصویر کد منبع (سورس کد) برای مرجع شما آورده شده است:

از هم اکنون، این تقریباً تمام جزئیاتی است که ما قادر به جمع آوری Galaxy A02 های آینده هستیم، اما مطمئناً در روزهای آینده با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، اطلاعات بیشتری را در همین زمینه دریافت خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ این گوشی اقتصادی سامسونگ به نظر شما مناسب است؟

نوشته سامسونگ گلکسی A02s با ۳ گیگابایت حافظه رم و Snapdragon 450 دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code