فروشگاه معتبر لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی پیراکده یکی از ارائه دهندگان لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که شما می‌توانید محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت را از این فروشگاه تهیه نموده و علاوه بر کیفیت فوق العاده از قیمت مناسب محصولات و تخفیفات فروشگاه اینترنتی پیراکده بهره‌مند شوید. یکی از معیارهای تشخیص فروشگاه معتبر لوازم آرایش از فروشگاه‌های نامعتبر می‌توان به داشتن اینماد در وبسایت اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی پیراکده دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده که نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد فعالیت وبسایت‌های تجاری را تضمین کرده و نوعی اعتبار برای فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد که به واسطه‌ی آن کاربر با خیالی آسوده خرید می‌کند چون در واقع سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که اگر مالک سایت از قوانین تخطی کرد، کاربران سایت بتوانند از طریق سایت اینماد از این وبسایت شکایت نمایند.

وبسایت پیراکده علاوه بر داشتن اینماد در بخش پانویس سایت ، دارای نماد مجوز کسب و کار مجازی می‌باشد؛ زیرا وبسایت پیراکده عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بوده و این اتحادیه تنها مرجع رسمی اعطای مجوز کسب و کارهای اینترنتی و نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد که مجوز اعطایی این اتحادیه همانند مجوز کسب و کار برای فروشگاه‌ها یا مغازه‌ها است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

صداقت با مشتری یکی از معیارهای متمایز کننده یک فروشگاه اینترنتی معتبر از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی پیراکده با هدف ارائه خدمات صادقانه و احترام به مشتری شروع به فعالیت نموده و در همین راستا اولین گام را برای ارائه تصاویر واقعی محصولات در صفحه محصول برداشته است و تصاویر حقیقی محصولات فروشگاه اینترنتی پیراکده توسط تیم عکاسی حرفه ای پیراکده گرفته می‌شود. درنتیجه مصرف کنندگان می‌توانند با خیالی آسوده از پیراکده خرید کرده و مطمئن باشند که دقیقا همان محصول سفارش داده شده به دستشان می‌رسد.

خرید لوازم آرایشی

همانطور که می‌دانید خرید محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی بسیار مهم بوده و تاثیر بسزایی در زیبایی و سلامت چهره ما دارد؛ بنابراین داشتن مرجع مناسب برای خرید محصولات با کیفیت بالایی به ما کمک می‌کند تا با خاطری آسوده خرید کنیم. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی پیراکده این امکان را برای مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی فراهم نموده تا با آرامش خاطر خرید نمایند.

بسته‌بندی محصولات آرایشی

از جمله امتیازات خرید کالا در پیراکده می‌توان به این مورد اشاره کرد که در پیراکده محصولات با نهایت دقت و ظرافت بسته بندی شده و با روش‌های گوناگونی به دست مشتریان ارجمند پیراکده می‌رسند.

روش‌های ارسال فروشگاه پیراکده

سفارشات پیراکده در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق پیک، پست سفارشی، پست پیشتاز، تیپاکس یا اسنپ و تپسی به دست مشتریان ارجمند می‌رسند. فروشگاه اینترنتی پیراکده برای تسهیل فرایند خرید و ارسال محصولات از روش‌های مختلفی برای ارسال سفارشات استفاده می‌کند که در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

  • ارسال توسط پیک

در حال حاضر ارسال توسط پیک تنها برای ساکنان شهر کرج امکان‌پذیر بوده اما به زودی این روش ارسال برای سایر شهرهای استان البرز و شهر تهران نیز فراهم خواهد شد تا محصولات در همان روز یا روز کاری بعد به دست مشتریان برسند.

  • ارسال توسط پست سفارشی

در روش ارسال توسط پست سفارشی، محصولات در مدت 3 الی 6 روز کاری به دست مشتریان پیراکده می‌رسند.

  • ارسال توسط پست پیشتاز

مدت زمان تحویل کالا در روش ارسال توسط پست پیشتاز 2 الی 4 روز کاری (پس از اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش) می‌باشد.

  • ارسال توسط تیپاکس

مدت زمان تحویل کالا در روش ارسال توسط تیپاکس 1 الی 3 روز کاری می‌باشد؛ اما مشتریان پیراکده باید پیش از انتخاب این روش از وجود دفتر تیپاکس در شهر خود اطمینان حاصل نمایند.

  • ارسال توسط اسنپ، تپسی یا الوپیک

یکی از روش‌های ارسال پیراکده، ارسال توسط اسنپ، تپسی یا الوپیک بوده که محصولات به سفارش مشتری به تهران و کرج ارسال می‌گردد.

  • مراجعه حضوری به فروشگاه اینترنتی پیراکده

در روش مراجعه حضوری به فروشگاه پیراکده باید توجه داشته باشید که پیش از مراجعه به دفتر فروش پیراکده لازم است حتما ثبت سفارش انجام داده و با پیراکده جهت هماهنگی تلفنی تماس حاصل فرمائید.

نشانی دفتر فروش پیراکده: کرج، گلشهر، بلوار پونه شرقی، نرسیده به بلوار حدادی، راس دور برگردان، ساختمان سهند (مابین کافه میلانو و گالری اتومبیل موسوی)، طبقه 5، واحد 9

تنوع برند در محصولات آرایشی و بهداشتی

شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع محصولات موجود در وبسایت پیراکده را بررسی نموده و متناسب با نیاز خود خرید نمایید.

مشاوره آرایشی بهداشتی

فروشگاه اینترنتی پیراکده با قرار دادن مطالب آموزنده و کاربردی سعی دارد مشتریان خود را برای داشتن پوست و مو زیبا و سالم راهنمایی کند؛ به همین منظور شما می‌توانید صفحه اینستاگرام پیراکده را دنبال نمایید و پست های آموزشی وبسایت را مشاهده نمایید.

محصولات بروکن باکس پیراکده

فروشگاه اینترنتی پیراکده اولین فروشگاه اینترنتی بوده که ایده ایجاد دسته‌بندی بروکن باکس را به منظور ارائه کالاهای آسیب‌دیده با قیمت مناسب ارائه نمود. چرا که گاهی ممکن است بسته‌بندی یا جعبه محصولات آرایشی در حمل و نقل آسیب دیده و غیر قابل فروش به عنوان کالای نو باشند. فروشگاه اینترنتی پیراکده این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا بتوانند محصولات قابل مصرف و آسیب‌دیده را با تخیف از پیراکده خریداری نمایند. همچنین بخشی از محصولات موجود در دسته‌بندی بروکن باکس شامل تستر محصولات می‌شود زیرا پیراکده برای عکاسی و فیلمبرداری محصول از خود محصول واقعی استفاده می‌کند، به همین دلیل محصولات تستر در ویدئوها و عکس‌ها را نیز در دسته‌بندی بروکن باکس قرار داده که مشتریان پیراکده می‌توانند آن‌ها را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

ست لوازم آرایش کادویی پیراکده

اگر به دنبال هدیه مناسب برای خوشحال کردن عزیزان خود هستید فروشگاه پیراکده این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده تا شما به راحتی برای مناسبت‌های خاص مثل ولنتاین یا تولد پک کادویی لوازم آرایشی متناسب با سلیقه خود را تهیه نمایید. شما می‌توانید با انتخاب و خرید پک‌های آرایشی آماده در پیراکده از اتلاف وقت برای پیدا کردن هدیه مناسب جلوگیری نمایید. همچنین به دلیل تنوع قیمت پک‌های کادویی می‌توانید متناسب با هزینه موردنظر خود هدیه‌ای ارزنده و شیک تهیه نمایید و عزیزانتان را شگفت زده نمایید.

قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در فروشگاه اینترنتی پیراکده به تگ قیمت محصولات در وبسایت مراجعه نمایید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نیازمند استعلام تلفنی بودن محصولات، برای اطلاع از موجودی و قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی با پیراکده تماس حاصل فرمایید.

نوشته فروشگاه معتبر لوازم آرایشی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code