فروشگاه اینترنتی پخش عمده لوازم جانبی موبایل

سالهاست که برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل ، باید مسافت های طولانی بین شهرستان ها تا تهران با صرف هزینه و وقت زیاد ، انجام گیرد ، تا مغازه داران بتوانند برای فروشگاه های خود خرید عمده نمایند و کالاها مورد نظرشان را تامین کنند. این سفرها علاوه بر خستگی راه ، باعث می شود که صاحبان مغازه ها نیز چند روز از محیط کار و مشتریانش فاصله گیرند و این نیز دغدغه ی بزرگی برایشان به حساب می آید.

گشت و گذار در بازارهای شلوغ و خستگی از یک طرف و پیدا نکردن برند و یا کالای مورد نظر نیز از سوی دیگر ، باعث طاقت فرسا شدن این فرآیند می شود که فشرده بودن زمان سفر نیز به استرس بیشتر این فرآیند می افزاید.

بازرگانی ایران پخش ، سالهاست در زمینه واردات و فروش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد و با توجه به نیازهای بازار و شناخت این نیاز بازار ، چند سالیست که اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی خود نموده است.

ایران پخش ، در طبقه بندی های مختلف زیر ، کالاهایی از برند های مختلف را در این بستر به فروش می رساند:

  • پاوربانک عمده
  • اسپیکر عمده
  • هندزفری و هدفون عمده
  • شارژر موبایل عمده
  • هولدر موبایل عمده
  • و…

کمپانی های چینی ، هر ساله با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و ورود مدل های جدید موبایل به بازار ، اجناس به روزتری را تولید و به بازارهای سراسر دنیا اهم از اروپا ، آمریکا و آسیا عرضه می نمایند که در بسیاری مواقع ، مغازه داران و خریداران عمده نیز با این محصولات جدید آشنا نیستند و یا در صورت آشنایی ، محلی برای تامین آن کالا را نمی یابند. همچنین گاهی اوقات این همکاران به دنبال کالا و یا برند خاصی هستند که پیدا کردنش در بازار برای آنها بسیار سخت و یا غیر ممکن است. در هر دو حالت فوق ، ایران پخش به عنوان یک مرجع بزرگ و کامل پخش عمده لوازم جانبی موبایل ، می تواند بهترین و آسانترین راه برای این همکاران باشد.

طیف گسترده ای از کالاها با برند ، قیمت و ویژگی های فنی مختلف در این سایت موجود است و به راحتی تنها با چند کلیک ، می توان با تمام ویژگی ها ، قیمت و کارآیی آنها آشنا شد و با یک مقایسه دقیق ، کالای مورد نظر را انتخاب نمود.

در سایت فروشگاه ایران پخش ، هر کالا دارای 3 بخش است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  1. توضیحات کوتاه:

در بخش توضیحات کوتاه ، ویژگی های کلیدی ، قابلیت های کالا و مشخصات فنی و … به اختصار درج شده است که در صورت آشنا بودن با کالا ، بررسی همین بخش نیز برای خریداران کفایت می کند تا نوع ، کیفیت (GRADE) و … کالا را متوجه شوند.

  1. توضیحات کامل:

در این بخش ،توضیحات کوتاه به صورت کامل تشریح می شود و اصطلاحات و ویژگی های فنی کاملا توضیح داده می شود. همچنین کالاها از نظر جنس بدنه ، متریال به کار رفته ، درگاه ها ، تکنولوژی به کار رفته ، برند و … کاملا مورد بررسی فنی قرار می گیرند. این محتوا توسط تیم متخصص ایران پخش تکمیل می گردد و توضیحات به حدی کامل هستند که حتی اگر همکاری با آن با کالا آشنایی نداشته باشد ، از همه نظر شناختی کامل نسبت به آن پیدا می کند. همچنین این قسمت می تواند با اطلاعات جامعی که منتقل می سازد ، تسلط فروشنده را بر روی کالا و ویژگی های آن بیشتر نماید و در نتیجه فروش کالا را راحت تر سازد.

  1. آلبوم عکس:

آلبوع عکس نیز توسط تیم عکاسی ایران پخش تکمیل می گردد. در آلبوم عکس هر کالا ، از زوایای مختلف کالا عکاسی بسیار با کیفیتی انجام شده است که در بین آنها می توان عکس هایی از رنگبندی ، جنس بدنه ، درگاه ها ورودی و خروجی ، نشانشگرهای LED و … مشاهده نمود.در آلبوم عکس سعی شده است تا تمامی جزئیات به تصویر کشیده شود.

با بررسی کامل این 3 بخش و مقایسه ی کالاهای مورد نظر به راحتی می توان کالای مورد نیاز را با شناخت و آگاهی کامل از تمامی جزئیات انتخاب نمود.

فروشگاه ها و مغازه داران با توجه به شناختی که از مشتریانشان دارند اقدام به خرید کالاهایی با کیفیت ها و قیمت های مختلف می کنند تا فروش راحت تر و رضایت مشتری بیشتری داشته باشند، به همین دلیل کالاها در 3 دسته Orginal ، High Copy و Copy قرار دارند و به راحتی می توان آنها را از هم تفکیک نمود.همچنین تفاوت های کمی و کیفی هر نوع کیفیت شرح داده شده است ، تا همکاران از تفاوت های این کالاها آگاه باشند.

علاوه بر این کالاها بر اساس نوع و برند نیز به صورت جداگانه طبقه بندی شده اند تا مثلا در صورت نیاز به انتخاب محصولات از برندی خاص ، فرآیندی آسانتر و راحت تر پیش روی کاربران باشد.

در ایران پخش طیف گسترده ای از برندهای اصلی مثل ؛ اپل ، سامسونگ ، هوآوی ، شیامی و … و همچنین برندهایی مثل ؛ Ldnio ،Yesido ،Earldom ،Remax و … موجود هستند. تمامی این کالاها در تنوعی بی نظیر و تیراژهای بسیار بالا با قیمت های همکاری زیر قیمت بازار در دسترس همکاران ، برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل قرار گرفته اند.

همکاران در سراسر ایران و در هر لحظه از شبانه روز ، تنها با ورود به سایت ایرانپخش و صرف زمانی کوتاهی در سایت ، می توانند کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و سفارشاتشان را نهایی کنند. تیم پشتیبانی نیز بعد از هماهنگی و نهایی کردن فاکتور در کمتر از 24 ساعت ، سفارشات را در سراسر ایران و در محل مورد نظر خریدار ،تحویل می نماید.

همکاران و خریداران عمده می توانند از تیم پشتیبانی ، مشاوره ی تخصصی دریافت نمایند و یا در صورت وجود ابهام و سوال ، از پشتیبانی راهنمایی دریافت نمایند.

سایت فروشگاه دارای اینماد است و به همین دلیل می توان خریدی مطمئن ازین فروشگاه داشت.

این مجموعه و تیم پشتیبانی و فروش تمام نیرو ، توان و تجربه ی خود را برای ارائه خدمتی کامل به مشتریان به کار بسته اند ، تا همکاران بتوانند خریدی آسان ، مطمئن ، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را تجربه نمایند.

همکاران و خریداران عمده می توانند همین حالا به سایت بازارگانی ایرانپخش مراجعه نمایند و از تنوع بی نظیر کالاها و قیمت های ایده آل این مجموعه بازدید نمایند.

نوشته فروشگاه اینترنتی پخش عمده لوازم جانبی موبایل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code