شاید وان پلاس ۹ زودتر از وان پلاس واچ معرفی شود

گفته می شود که ساعت وان پلاس در حال آماده شدن برای ارایه در ماه اکتبر است، اما با توجه به گزارش جدید، این زمان بدون ذکر تاریخ جدید به تعویق افتاده است. در نتیجه شاید وان پلاس ۹ زودتر از وان پلاس واچ معرفی شود.

وان پلاس واچ

به عبارت دیگر، ساعت هوشمند به طور نامحدود به تأخیر می افتد و دلیل آن مشخص نیست. چندین منبع به یک منبع قابل اعتماد اطلاع دادند که اعلامیه معرفی به دلایل نامشخصی به تعویق افتاده است. این افشاگر در یک پست صوتی نظریه پردازی کرد که می تواند به مشکلات تولید یا نرم افزار مربوط باشد.

در صورت صحت این گزارش، وان پلاس واچ تنها دستگاهی نیست که امسال به تأخیر افتاده است. شیوع ویروس کرونا بر تولید و توسعه گوشی هایی مانند گوگل Pixel 4a که در ماه مه پیش بینی می شد و رسماً در ماه آگوست راه اندازی شد، تأثیر گذاشته است. ساعت هوشمند OnePlus ممکن است با تأخیرهای زیادی روبرو شود که مربوط به شیوع آن نیست، اما مسلماً شرایط امسال برای ارایه اولین تلاش در خط تولید یک شرکت ایده آل نیست،چرا که ساعت OnePlus با رقابت سخت ساعت های هوشمند 2020 روبرو است

ساعت وان پلاس

این منبع قابل اعتماد اخیراً به منبع اصلی اخبار ساعت OnePlus تبدیل شده است. با این حال ساعت وان پلاس علی رغم سالها شایعات همچنان توسط وان پلاس تأیید نشده است. ما اولین بار در مورد ساعت در سال 2016 شنیدیم و در حالی که اخبار گسترده نشان می داد ساعت هوشمند می تواند در همراه OnePlus 8T معرفی شود، ما به آرامی به تصویر کامل تری از این گجت پوشیدنی رسیده ایم.

به عنوان مثال ، در ماه سپتامبر شنیدیم که ساعت OnePlus ممکن است یک صفحه نمایش گرد داشته باشد (شاید شبیه به سامسونگ Galaxy Watch Active 2 باشد) و از چیپست جدید Snapdragon Wear 4100 یا مدل پلاس بهره مند شود، که فقط در TicWatch مشاهده کرده ایم و جای تعجب نیست که ما شنیدیم که این سیستم عامل Wear OS را اجرا می کند.

با وجود شایعه شدن آن، باید گفت که امسال یک سال قوی برای ساعت های هوشمند بوده است. علاوه بر TicWatch Pro 3 ، ما شاهد ارایه سامسونگ Galaxy Watch 3 و Apple Watch 6 جدید در کنار Apple Watch SE با قیمت مناسب بوده ایم.

نظر شما چیست؟ ساعت وان پلاس می تواند برای شما هیجان انگیز باشد؟

نوشته شاید وان پلاس ۹ زودتر از وان پلاس واچ معرفی شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code