اپل برای آیفون تاشو به دنبال شیشه محکم تر است

حق ثبت اختراع جدید دریافت شده توسط اپل می گوید که می تواند کلید ارایه یک آیفون تاشو در آینده باشد. البته که مشخص نیست چه زمانی و هم دوره گلکسی Z Zfold 3 یا مثلا Z Fold 4 اما بالاخره چنین دستگاهی تولید خواهد شد. این حق اختراع جدید می گوید که اپل برای آیفون تاشو به دنبال شیشه محکم تر است.

آیفون تاشو

حق اختراع جدید اپل با شماره 1،817،016 ثبت شده و عنوان “پوشش پوشش ترکیبی / ساختار پنجره برای استفاده های نمایش انعطاف پذیر” است.

این اختراع ثبت شده توسط Patently Apple کشف شده و به موضوعی مربوط می شود که می تواند صفحه نمایش تاشو را ارایه کند. این حق ثبت اختراع به طور خاص از یک لایه محافظتی جدید یاد می کند که باید به حفظ یکپارچه بودن دستگاه کمک کند.

حق ثبت اختراع اپل بر روی اصلاح مشکلات ترک خوردگی صفحه نمایش متمرکز است که امروزه در دستگاه های تاشو از طرف سامسونگ و دیگران وجود دارد و قطعاً مصرف کنندگان را از ایده کامل تلفن های هوشمند تاشو دور کرده است. حق ثبت اختراع اپل به طور خاص مربوط به ساختارهای لایه محافظ برای تلفن های هوشمند و به ویژه برای نمایشگرهای انعطاف پذیر است که می توانند در برابر مقاومت در برابر ترک خوردگی تا شوند.

اپل می گوید که این لایه برای کمک به محافظت از صفحه نمایش در زیر آن و جلوگیری از ریز ترک ها که در غیر این صورت مشکل ساز می شود، طراحی شده است.

Patently Apple جزئیات بیشتری در مورد نحوه کار لایه محافظ ثبت اختراع دارد، اما به یاد داشته باشید که اپل برای تعداد زیادی حق ثبت اختراع درخواست می کند و همه آنها به محصول تبدیل نمی شوند.

منطقی است که اپل حداقل آیفون های تاشو یا حتی شاید آیپد تاشو را در نظر گرفته و این حق ثبت اختراع نیز چنین پیشنهادی را دارد. نظر شما چیست؟ منتظر محصول تاشو اپل هستید؟

نوشته اپل برای آیفون تاشو به دنبال شیشه محکم تر است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code