یک مدل پرچمدار پیکسل ۵ گوگل شاید تا پایان سال ۹۹ ارایه شود
1 min read

یک مدل پرچمدار پیکسل ۵ گوگل شاید تا پایان سال ۹۹ ارایه شود

امسال یک سال عجیب و غریب برای تلفن های Pixel بوده است. در حالی که گوگل سه مدل (Pixel 4a ، Pixel 4a 5G و Pixel 5) را به بازار عرضه کرده است، همه آنها در بهترین حالت میان رده هستند. در حالی که در سال های گذشته این شرکت گل سرسبد های پرچمدار واقعی داشت. یک منبع اظهار دارد که گوگل از پرچمداران چشم پوشی نکرده است و ممکن است یک محصول جدید خیلی زود ارایه شود. گفته می شود که یک مدل پرچمدار پیکسل ۵ گوگل شاید تا پایان سال ۹۹ ارایه شود.

مدل پرچمدار پیکسل ۵

به گفته ماکس وینباخ، ممکن است یک پرچمدار واقعی پیکسل در تا اسفند ۹۹ یا حدود آن، ارایه شود. البته ما این ادعا را با تردید زیادی بررسی می کنیم، نه فقط به این دلیل که وینباخ ادعا می کند “این شایعه ای بی اساس است که من از ۲ نفر شنیده ام” اما مطمئناً این امکان وجود دارد، چون گوگل معمولاً تلفن های خود را در اسفند معرفی نکرده است.

البته این را هم در نظر بگیرید که هیچ چیز “معمولی” در مورد آنچه که امسال با خانواده Pixel انجام شده وجود نداشته است!

هیچ اطلاعاتی در مورد واقعی این بودن گوشی وجود ندارد، اما با توجه به اینکه گوگل Pixel 5 به تازگی ارایه شده است، می گوییم احتمالاً نسخه ای از آن (شاید Pixel 5 XL یا Pixel 5 Pro) باشد، البته این می تواند آغاز یک خط کاملاً جدید باشد.

ممکن است ارایه یک مدل دیگر Google Pixel 5 ماه ها بعد از نسخه اصلی عجیب به نظر برسد، اما فراموش نکنید که Pixel 4a 5G مدتی پس از Pixel 4a اعلام شد و Pixel 4a خود مدت ها بعد از Pixel 4 آمد، بنابراین گوگل راهبرد متفاوتی در پیش دارد.

برای گوگل داشتن یک پرچمدار نیز منطقی خواهد بود. با تلفیق تلفن های فعلی گوگل با هم، وجود یک پرچمدار واقعی می تواند در میان آنها برجسته شود و عجیب است که امسال یکی از آنها را نداشته ایم.

از طرف دیگر، این اولین موردی است که از پرچمدار آینده Pixel می شنویم، بنابراین هنوز کاملاً قانع نشده ایم. البته که زمان، اعتبار این شایعه را مشخص می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار پیکسل ۵ هستید؟

نوشته یک مدل پرچمدار پیکسل ۵ گوگل شاید تا پایان سال ۹۹ ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code