گوشی رول شونده ال جی چه زمانی معرفی خواهد شد
1 min read

گوشی رول شونده ال جی چه زمانی معرفی خواهد شد

سه ماه پیش بود که برای شما نوشتیم اولین گوشی رول شونده سال آینده توسط ال جی عرضه خواهد شد. یک ماه پیش و با آغاز پروژه اکسپلورر که با ارایه ال جی Wing توجه ما را به خود جلب کرد، گفته شد که گوشی LG با نمایشگر رول شونده عضو جدید Explorer Project این شرکت است. امروز اما اطلاعاتی داریم که به ما می گوید گوشی رول شونده ال جی چه زمانی معرفی خواهد شد. این برای من خیلی هیجان انگیز است چرا که از موبایل ها تکراری همیشگی خسته شده ام.

گوشی رول شونده ال جی

شایعات و تیزرهای رسمی حاکی از آن است که LG یک تلفن هوشمند قابل انعطاف را معرفی می کند که اکنون پروژه B نامیده می شود. گفته می شود این یک صفحه نمایش کشویی در کنار آن است که می تواند تجربه ای به اندازه تبلت را در جیب شما ارایه کند.

اکنون، نشریه کره ای The Elec گزارش داده است که این تلفن هوشمند هوشمند رول شونده در حوالی اسفند ۹۹ آغاز به کار خواهد کرد.

تیزر رسمی ال جی برای گوشی رول شونده این برند

هنوز چیز دیگری در مورد دستگاه Project B ال جی برای دانستن وجود ندارد، اما اعتقاد بر این است که LG به جای اتكا به یک سازنده ثالث (ODM)، دستگاه را خود تولید خواهد كرد. صحبت از ODM شده و The Elec ادعا می کند که LG Velvet 2 – یا هر اسم دیگری که جانشین آن خوانده می شود – توسط ODMها ساخته خواهد شد. این مستقیما یعنی دستگاه های ارزان تر که می تواند در این بازار وحشی، رقابت کند.

منتظر یک دستگاه پیشرفته سنتی تر هستید؟

این نشریه خاطرنشان می کند که تلفن پرچمدار بعدی ال جی، با نام رمز Rainbow ، در زمستان ۹۹ به بازار عرضه می شود. این نشان می دهد که تلفن جدید از نظر مشخصات معادل سری LG V است. بنابراین ما انتظار داریم که یک چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ و سایر ویژگی های پرچمدار داشته باشیم.

با این وجود، به نظر می رسد که در بین تلفن های هوشمند قابل جمع شدن گوشی های Velvet 2 و Rainbow نشان می دهد که برند کره ای در سال 2021 دارای مجموعه های متنوعی باشد. به ویژه تلفن رول شونده می تواند پاسخی عالی برای تاشوهایی مانند Galaxy Z Fold 2 باشد و بر اساس تقاضا یک صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد. امیدوارم که صفحه کشویی از دوام بالاتری نسبت به تلفن های تاشو برخوردار باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی خاص ال جی هستید؟

نوشته گوشی رول شونده ال جی چه زمانی معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code