گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از S Pen ارایه خواهد شد
1 min read

گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از S Pen ارایه خواهد شد

سامسونگ اخیرا Galaxy Z Fold 2 را ارايه کرده است. این جانشین اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت بود و با پیشرفت های مختلف وارد بازار شد. اکنون، یک حق ثبت اختراع جدید نشان می دهد که به نظر می رسد Galaxy Z Fold 3 باشد، که ممکن است با S Pen وارد بازار شود. این شایعه چگالی زیادی پیرامون اخبار گلکسی زد فولد ۳ دارد.

گلکسی زد فولد ۳

اوایل سال جاری، غول فناوری کره جنوبی حق ثبت تلفن هوشمند جدید را به WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهان) ثبت کرد. اسناد و مدارک دستگاهی را توصیف می کند در حالی که رندرهای مختلفی را نیز ارائه می دهد.

با نگاهی به این تصاویر مشخص است که گوشی مورد نظر یک وسیله تاشو است و در گوشه پایین سمت راست محل قرارگیری S Pen است. این حق ثبت اختراع همچنین گویای برنامه های این شرکت برای گنجاندن قلم در گوشی های تاشو در آینده است.

دستگاه موجود در تصویر از نظر طراحی شبیه Galaxy Fold اصلی است اما با درج S Pen جدید. برای آنهایی که شاید ندانند باید بگویم سامسونگ قلم را با گوشی های هوشمند صفحه نمایش بزرگتر مانند سری Galaxy Note یا برخی از تبلت های خود مانند سری Galaxy Tab S ارایه می کند. گرچه، قلم روی دومی بزرگتر از قلم قبلی است و درون آن قرار نمی گیرد.

جالب توجه است، گزارش LetsGoDigital همچنین بیان کرده که این شرکت همچنین به دنبال استفاده از فناوری جدید “Active Electrostatic Solution” یا (AES) در آینده است. از آنجا که سامسونگ قصد دارد ضخامت UTG یا (Ultra Thin Glass) خود را از 30 میکرومتر به 60 میکرومتر برساند، استفاده از این فناوری با تلفن های هوشمند تاشو به خوبی کار خواهد کرد.

متأسفانه، این فقط یک حق ثبت اختراع طراحی است و ما هیچ تأییدی از شرکت در مورد برنامه های آن برای آینده نداریم. حق ثبت اختراع همچنین به صراحت نام دستگاه را ذکر نمی کند، بنابراین این گزارش را خیلی جدی نباید گرفت.

ما قبلاً حق اختراع دیگری را نیز در مورد دستگاه تاشو با صفحه کلید کشویی ارائه داده بودیم که ممکن است طراحی دیگری برای Galaxy Z Fold 3 باشد. سامسونگ احتمالاً سال آینده گوشی های تاشو نسل بعدی خود را عرضه خواهد کرد، بنابراین انتظار می رود بیشتر ببینیم اطلاعات در عرض چند هفته یا حتی چند ماه دیگر برسند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فولد ۳ هستید؟

نوشته گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از S Pen ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code