کرونا و آنفولانزا را با مکمل های غذایی فوراور شکست دهید

با توجه به همزمانی ویروس کرونا و آنفلوانزا، ایمنی بدن افراد باید به شدت بالا برود، زیرا به دلیل وجود این دو ویروس در فصل پاییز، افراد آسیب پذیر تر بوده و به همین دلیل نیاز است که آنتی اکسیدان‌های مختلف به بدن برسد. جهت پیشگیری از درگیر شدن با ویروس کرونا و آنفلوانزا ،مصرف مکمل های غذایی فوراور (FOREVER LIVING) به شما توصیه میشود.

مکمل ویتامین ث فوراور (ABSORBENT C) : در هر ساپلیمنت این مکمل 60 میلی گرم ویتامین سی و 500 میلی گرم سبوس جو دو سر می باشد که قدرت جذب این مکمل را در بدن تضمین میکند.ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی و بسیار موثر در ساختن بخشی از سیستم ایمنی بدن در برابر اثرات مضر رادیکالهای آزاد می باشد.

مکمل غذایی ایموبلند فوراور(FOREVER IMMUBLEND)

این مکمل جهت تقویت سیستم دفاعی بدن طراحی شده و به سیستم دفاع بیولوژیک بدن کمک می کند. قارچ های گریفولا فروندوسا و شیتاکه به تولید سلول های ایمنی بدن و عملکرد بهینه سیستم قلبی عروقی کمک میکند.همچنین این مکمل بی نظیر حاوی ویتامین D , C و Zink (روی) می باشد.

افرادی که سیستم ایمنی بسیار ضعیف دارند، باید مولتی ویتامینی مصرف کنند که ویتامین‌ها و املاح را در داخل خود داشته باشد.مکمل مولتی دیلی فوراور با AOS ترکیبی کاملا متعادل از 55 ماده غذایی را به بدن شما می رساند. از جمله مواد غذایی موجود در این ترکیب می توان به ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای بدن اشاره کرد.این محصول، دارای فرمولی است که مواد معدنی را به سهولت جذب بدن کرده و به سیستم های مقصد در بدن می رساند. مصرف مولتی دیلی فوراورکه یکی از مکمل های غذایی فوراور می باشد، موجب تقویت سیستم ایمنی شده و از ابتلای افراد به بیماری ها جلوگیری می‌کند.

مکمل فیلدز اوگرین مکمل سبزیجات (FOREVER FIELDS OF GREENS)

عصاره جوانه گندم،جو ، یونجه و پودر فلفل قرمز جهت کمک به سلامتی سیستم گردش خون و دستگاه گوارش

منبع عالی غذای سبز و یک آنتی اکسیدان قوی حاوی کلروفیل

نوشیدنی فوراور پامستین پاور (FOREVER POMESTEEN POWER)

تمام خواص آنتی اکسیدانی را طبق فرمولی انحصاری ،با آب میوه های طبیعی از جمله انار،گلابی، منگوستین هندی،تمشک،شاتوت و هسته انگور ترکیب کرده است. یکی از معیارها و شاخص های خوب بودن هر محصول آنتی اکسیدان،توانایی آن محصول در جذب رادیکال های آزاد است زیرا رادیکال های آزاد آسیب زیادی به بدن انسان وارد می کنند.میوه ها از نظر توانایی، تفاوت های زیادی با هم دارند.نکته بسیار مهم در مورد فوراور پامستین پاور آن است که میوه هایی را در ترکیب خود دارد که بیشترین توانایی جذب رادیکال های آزاد را دارند. این مورد از مکمل های غذایی فوراور بسیار توصیه می شود.

و اما با توجه به شیوع این ویروس دامن گیر ،افرادی که مبتلا به این ویروس میشوند چه باید بکنند؟!

پیشنهاد تیم فوراورآفیس برای مبتلایان به کوید 19 پاکسازی بدن با مصرف نوشیدنی های آلوئه ورا (FOREVER ALOE VERA GEL) و(FOREVER ALOE BERRY NECTAR)

ژل صد درصد خالص آلوئه ورا به همراه آب سیب و میوه کرنبری منبع طبیعی و عالی آنتی اکسیدان ها در تسریع بهبود عفونت ها و پاکسازی بدن نقش بسزایی دارد.

مصرف مکمل های غذایی از جمله بی پروپلیس یا بره موم زنبور عسل(FOREVER BEE PROPOLIS) یک آنتی بیوتیک طبیعی برای حفاظت و دفاع از بدن در برابر بیماری ها است. 100 درصد طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده ،رنگ و اسانس های مصنوعی . دفاع طبیعی از بدن در برابر باکتری ها، ویروس ها و قارچ های مضر، کاهش التهابات ،موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن، موثر در بهبود عفونت های مجاری تنفسی، کمک به بهبود بیماری های گوش،مفید جهت بهبودی کیست و کاهش عفونت های دهان و دندان

یک محصول فوق العاده ARGI+ یا ال-آرژنین آمینو اسیدی چنان قدرتمند است که دانشمندان آن را مولکول معجزه گر نامیده اند.بدن ما ال-آرژنین را به اکسید نیتریک تبدیل میکند و این اکسید نیتریک مولکولی است که سبب باز شدن عروق و جریان بیشتر خون در عروق می شود. جریان بیشتر خون، می تواند عملکردهای مختلف و مهمی در بدن داشته باشد از جمله سالم و نرمال شدن سطح فشار خون،سلامت عمومی سیستم قلبی و عروقی، افزایش سیستم ایمنی بدن و…

مکمل غذایی سیر و آویشن دو آنتی اکسیدان قوی (FOREVER GARLIC-THYME)

سیر حاوی ترکیباتی است که از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و در متابولیسم تبدیل چربی به انرژی بسیار موثر است.سیر حاوی گوگرد، ژرمانیوم و سلنیوم است. سیر متعادل کننده سطح فشار خون،تصلب شرایین، کاهش چربی خون و آنتی بیوتیک قوی

برخی از افرادی که به نوع شدید بیماری کووید -۱۹ مبتلا می‌شوند، با عارضه‌ای به نام سندروم دیسترس تنفسی حاد (ARDS) مواجه می‌شوند که ممکن است به ریه آن‌ها آسیب وارد کند و تنفس را دشوار کند. اگر فردی به نوع شدید بیماری کرونا مبتلا شود، ممکن است به درمان در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) نیاز داشته باشد. بیشتر بیمارانی که مدت زمانی را در ICU سپری می‌کنند، وزن و قدرت بدنی خود را از دست می‌دهند. در این صورت انجام دادن ورزش‌های خاص به بهبود قدرت بدنی آن‌ها کمک می‌کند.

محققان در حال بررسی این موضوع هستند که سیستم ایمنی بدن یک فرد چگونه در برابر بیماری کرونا واکنش نشان می‌دهد و آیا فرد پس از بهبودی دوباره به این بیماری مبتلا می‌شود. نتایج یک مطالعه انجام شده روی میمون‌ها مشخص کرد که آن‌ها پس از بهبودی برای بار دوم به این بیماری مبتلا نشدند. با این وجود نتایج پژوهش‌های دیگر نشان می‌دهد که آنتی بادی موجود در بدن افراد چند ماه پس از بهبودی از بین می‌رود، اما ممکن است چندین هفته ویروس در بدن فرد باقی بماند؛ بنابراین بهتر است این فرد تا حد ممکن در منزل بمانند، دستان خود را مرتب بشوید و سطوح را ضدعفونی کند.

بیماری کرونا هیچ درمان مشخصی ندارد. با این وجود بعضی داروها ممکن است مدت زمان بهبودی مبتلایان به کرونا را کاهش دهد. همچنین بعضی کارهایی که برای بهبود سرماخوردگی و آنفلوآنزا در منزل انجام می‌دهید، می‌تواند به درمان کرونا نیز کمک کند. به عنوان مثال بهتر است فرد مبتلا به کرونا از ویتامین‌ها و مکمل های غذایی بی نظیر فوراور استفاده کند و مصرف قند یا غذاهای فوق فرآوری شده مانند کلوچه و نوشابه را محدود کند. همچنین نوشیدن مایعات زیاد به ویژه آب می‌تواند به بهبود علائم بیماری کرونا کمک کند.

بهترین سایت خرید محصولات فوراور در ایران، خرید اینترنتی از فروشگاه فوراورآفیس www.foreveroffice.com است.

سایت خرید مطمئن مکمل های غذایی فوراور کدام است؟

با توجه به سابقه این نمایندگی، اعتبار و قیمت رقابتی و از همه مهمتر مشاوره های صحیح و به روز مشاوران تیم فوراورآفیس بهترین سایت خرید محصولات فوراور در ایران، خرید اینترنتی از فروشگاه فوراورآفیس به آدرس www.foreveroffice.com است. تا به حال از این سایت خرید اینترنتی داشته اید؟ما منتظر نظرات شما مشتریان عزیز هستیم.

آدرس اینستاگرام @forever_salamati

و در آخر طی سوالات متداول شما عزیزان در خصوص نگرانی شما از اصل یا تقلبی بودن محصولات در بازار شما می توانید محصولات فوراور را از نمایندگی رسمی فوراورآفیس دریافت کنید و از تاریخ و روش نگهداری محصولات اطمینان خاطر داشته باشید.یکی از شاخص ترین موارد در سایت فوراور آفیس ارائه محصولات با تاریخ انقضای بالا و کیفیت حمل و نگهداری مناسب میباشد.

نوشته کرونا و آنفولانزا را با مکمل های غذایی فوراور شکست دهید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code