گوشی رول شونده ال جی شاید این طراحی را داشته باشد
1 min read

گوشی رول شونده ال جی شاید این طراحی را داشته باشد

وقتی صحبت از طراحی گوشی های هوشمند می شود، ال جی مطمئنا یک برند ماجراجوست. پس از معرفی ال جی Wing تحت پروژه جدید Explorer، این شرکت اکنون خبرهای مربوط به یک گوشی آینده با صفحه نمایش رول شوند را برای ما دارد. امروز با انتشار یک حق اختراع می بینیم که گوشی رول شونده ال جی شاید این طراحی را داشته باشد.

گوشی رول شونده ال جی

پیش بینی می شود این تلفن که پروژه B لقب گرفته است، در تا اسفند ۹۹ معرفی شود و ممکن است در هنگام معرفی، دیگر ال جی Wing آنفدرها عجیب به نظر نرسد. اکنون، به نظر می رسد که ما ایده ای در مورد شکل ظاهری آن داریم.

LetsGoDigital حق ثبت اختراع اعطا شده به ال جی را برای تلفن هوشمندی با صفحه نمایش قابل جمع شدن را کشف کرده است. حق ثبت اختراع “تلفن همراه رول اسلاید” است و توسط شرکت کره ای در آگوست سال 2019 ثبت شد. در سپتامبر سال جاری منتشر شد و از آن زمان در پایگاه داده WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهان) قرار گرفته است.

در اسناد ثبت اختراع، تلفنی با قاب جمع شونده و صفحه نمایش OLED که از دو طرف چپ و راست به بیرون باز می شود، توصیف می شود. پس از بیرون کشیدن، صفحه نمایش دو برابر می شود. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند تصمیم بگیرند که صفحه نمایش را از فقط از یک طرف باز کنند.

وقتی می خواهید از تلفن به طور عادی استفاده کنید، این صفحه نمایش قابل جمع شدن دوباره به داخل محفظه خود جمع می شود و یک تلفن منظم مستطیل شکل ایجاد می کند.

با بیرون کشیدن نمایشگر رول شونده، کل قاب گوشی به بیرون گسترش می یابد. برای رسیدن به این هدف، ال جی از فریم دوم استفاده کرده است که از بدنه اصلی خارج می شود.

ال جی ظاهرا از چرخ دنده اره ای و برخی عناصر الاستیک استفاده می کند تا صفحه نمایش بتواند به آرامی به داخل و خارج برود. این شرکت همچنین مکانیزمی را برای جلوگیری از باز شدن ناخواسته نمایشگر در اختیار خواهد داشت.

در جای دیگر، ثبت اختراع LG یادآور می شود که صفحه نمایش به طور خودکار جهت گیری را بسته به حالت رول شدن / جمع شدن تلفن، تنظیم می کند. سایر توانایی های چند وظیفه ای (Multitasking) که در گوشی های تاشو سامسونگ مشاهده کرده ایم نیز در اسناد ذکر شده است.

البته اینکه آیا این همان دستگاه Project B است که همه از آن صحبت می کنند، هنوز مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ این حق اختراع ال جی را می پسندید؟

نوشته گوشی رول شونده ال جی شاید این طراحی را داشته باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code