موتورولا Moto G10 Play احتمالا این طراحی را داشته باشد

مشخصات و طراحی موتورولا موتو جی ۱۰ پلی لو رفته است. رندرهای جدید به ما می گوید که موتورولا Moto G10 Play احتمالا این طراحی را داشته باشد. همچنین بخشی از مشخصاتش هم عنوان شده است.

موتورولا Moto G10 Play

طبق پستی از سوی یک منبع قابل اعتماد، جانشین ادعا شده برای Moto G9 Play دارای شماره مدل XT-2117 است و از یک نمایشگر تخت 6.5 اینچی با حاشیه پایین (چانه) قابل توجه بهره می برد.

برخلاف Moto G9 Play، این گوشی خاص دارای یک سوراخ در گوشه بالا سمت چپ دوربین سلفی است. این گوشی دارای دوربین عقب سه گانه مانند Moto G9 است که در ماه آگوست در اروپا ارائه شد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط استیو همرستفر معروف به OnLeaks، موتورولا Moto G10 Play دارای شماره مدل XT-2117 است. وی توضیح می دهد که او نمی تواند تأیید کند که آیا تلفن با همین نام “Moto G10 Play” نامیده می شود اما او می نویسد که این تلفن خاص جانشین Moto G9 Play است، دستگاهی که در اوت سال جاری در اروپا ارائه شد.

طراحی Moto G10 Play (شایعه)

موتورولا Moto G10 Play

در رندرهای منتشر شده از Moto G10 Play ادعا شده، این دستگاه دارای یک سوراخ نمایشگر در گوشه سمت چپ بالای صفحه است. این تلفن هوشمند با دوربین عقب سه گانه ای که در یک قاب مربعی قرار گرفته است، دیده می شود.

در مقایسه، Moto G9 Play از یک ناچ قطره طور و همچنین قرارگیری مشابه دوربین اصلی سه گانه برخوردار است. سنسور اثر انگشت در Moto G10 Play از پنل پشتی به قاب کناری منتقل شده است و در قسمت بالای آن یک درگاه هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد.

مشخصات Moto G10 Play (شایعه)

صفحه نمایش Moto G10 Play شاید در حدود 6.5 اینچ باشد. صفحه نمایش تخت دارای یک چانه قابل توجه و یک برش سوراخ دار است.

گفته می شود این گوشی دارای ابعاد 165.3×75.4.4×9.5 میلی متر است. Motorola XT-2117 همچنین گواهینامه FCC ایالات متحده را دریافت کرده و گزارش شده است که در وب سایت TUV Rheinland نیز مشاهده شد و می گوید Moto G10 Play دارای یک باتری 4850 میلی آمپری است.

نظر شما چیست؟ منتظر موتو جی ۱۰ پلی هستید؟

نوشته موتورولا Moto G10 Play احتمالا این طراحی را داشته باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code