خرید خودرو هیوندای با 700 تا 800 میلیون بودجه

افزایش قیمت ارز بیشتر از هر چیزی بر بازار خرید خودرو تاثیر گذاشته و باعث شده است قیمت خودروها با سرعت زیادی به سمت بالا حرکت کند. از سوی دیگر خروج خودروسازان خارجی از بازار ایران در پی تحریم‌ها سبب شده است که خرید خودرو باکیفیت خارجی برای بسیاری از افراد به یک آرزو تبدیل شود. با این حال برای کسانی که مشکلی با خرید خودرو دست دوم ندارند، بازار خرید و فروش نسخه‌های کارکرده خودروهای خارجی هنوز داغ است و می‌توان خودروهایی با قیمتی نسبتا مناسب پیدا کرد.

خودروهای کره‌ای شرکت هیوندای از پرطرفدارترین خودروهای حال حاضر هستند که به دلیل ظاهر جذاب، کیفیت بالا و ایمنی حتی در شرایط فعلی نیز بازار فروش خودرو داغی را تجربه می‌کنند. خرید خودرو کره‌ای در میان ماشین بازان ایرانی همواره طرفداران خود را داشته است و اکنون که بیشتر این خودروها از مرز 700 میلیون تومان عبور کرده‌اند باز هم می‌توان بازار دست دوم مناسبی را برای آن‌ها پیش‌بینی کرد. در این مقاله از همراه مکانیک به سراغ بررسی خودروهای ساخت هیوندای با قیمتی بین 700 تا 800 میلیون تومان رفته‌ایم تا ارزش خرید هریک از آن‌ها را برای خرید و فروش خودرو با وسواس بیشتری بررسی کنیم.

هیوندای اکسنت کرمان موتور 97 اتوماتیک

اولین ورود هیوندای اکسنت به بازار ایران به صورت وارداتی و توسط شرکت آسان موتور رقم خورد. اما پس از مدتی کرمان موتور موفق به دریافت حق مونتاژ این سدان جمع و جور و محبوب شده و عرضه آن را آغاز کرد. مثل هر خودروی مونتاژی دیگری هیوندای اکسنت آسان موتور و کرمان موتور دارای تفاوت‌هایی هستند اما می‌توان گفت که کرمان موتور به خوبی از عهده مونتاژ این خودرو برآمده است.

اگر قصد خرید و فروش خودرو هیوندای اکسنت کرمان موتور 97 اتوماتیک را دارید باید بدانید این خودرو دارای موتوری 1.6 لیتری با قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متری است. با در نظر گرفتن این اعداد و شتاب صفر تا صد 11.4 ثانیه‌ای نمی‌توان هیوندای اکسنت را خودروی مناسبی برای طرفداران سرعت و هیجان دانست. اما این خودروی خوش‌ساخت کره‌ای با مصرف سوخت 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر یک خودروی کاملا اقتصادی برای انجام کارهای روزمره است.

هیوندای النترا مدل 2014 لو آپشن

هیوندای النترا مدل 2014 لو آپشن نسخه فیس لیفت النترای سال 2013 است که با ظاهری جذاب‌تر و امکاناتی بیشتر توسط آسان موتور به بازار فروش خودرو ایران راه پیدا کرد. این سدان اقتصادی و خانوادگی با ظاهر دلربای خود دل بسیاری از خریداران را برده و از همان ابتدای ورود تاکنون توانسته بازار خود را حفظ کند. خرید خودرو دست دوم هیوندای النترا در میان طرفداران سدان‌های جذاب کره‌ای طرفداران زیادی دارد. هرچند که نسخه‌های بعدی آن با ویژگی‌های بهتری روانه بازار شدند اما با توجه به قیمت بالای این نسخه‌ها، هیوندای النترای 2014 لو آپشن یکی از پرطرفدارترین تیپ‌های این خودرو در میان خریداران خودروهای 700 میلیونی است.

هیوندای النترای عرضه شده در بازار ایران از یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری استفاده می‌کند که قدرتی معادل با 147 اسب بخار و گشتاوری برابر با 176 نیوتن متر را تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد 10.3 ثانیه‌ای، حداکثر سرعت 205 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر از دیگر مشخصات فنی این خودرو است. بر اساس این مشخصات خرید خودرو هیوندای النترا برای افرادی که به دنبال هیجان و شتاب‌گیری سریع هستند، چندان مناسب نیست. اما برای خانواده‌هایی که به دنبال یک خودروی ایمن و جذاب بوده و به امکانات رفاهی فراوان اهمیت چندانی نمی‌دهند در بازار فروش خودرو کارکرده بسیار مناسب است.

هیوندای توسان 2009 مدل 2700 JM فول

هیوندای توسان 2009 مدل 2700 JM فول اولین نسل از خودروهای توسان شرکت هیوندای است که در سال 2007 و توسط آسان موتور وارد بازارهای ایرانی شد. خرید خودرو هیوندای توسان 2009 برای دوستداران خودروهای شاسی‌بلند که به دنبال یک کراس‌اوور جذاب و مدرن می‌گشتند بسیار لذت‌بخش بود. به همین دلیل خریداران زیادی به نمایندگی‌های آسان موتور مراجعه کردند. با توجه به اینکه هیوندای توسان یک خودروی قدیمی در بازار ایران است از موتور پرحجم 2.7 لیتری استفاده می‌کند که قدرت 175 اسب بخار و گشتاور 241 نیوتن متر را تولید می‌کند.

این کراس‌اوور کره‌ای شتاب 10.5 ثانیه‌ای خود را مدیون گیربکس 4 سرعته اتوماتیک است که قدرت تولیدی موتور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. با استفاده از هیوندای توسان 2009 می‌توانید تا 190 کیلومتر بر ساعت برانید و برای طی کردن هر 100 کیلومتر در شهر و خارج از آن به 11 لیتر سوخت نیاز دارید. با توجه به افزایش قیمت بنزین در ایران ممکن است خرید خودرو هیوندای توسان برای کسانی که مدام در حال مسافرت و رفت و آمد هستند چندان مناسب نباشد. اما چالاکی خودرو، هزینه‌های کم سرویس و نگهداری، بازار دست دوم مناسب و وجود قطعات یدکی باعث می‌شود که خرید و فروش خودرو هنوز هم به‌صرفه و پرطرفدار باشد.

سخن پایانی

با توجه اینکه امکان خرید خودرو صفر کره‌ای در بازار ایران وجود نداشته و خودروهای داخلی و چینی افزایش قیمت بی‌دلیل و بی‌حدومرزی را تجربه کرده‌اند، خرید و فروش خودرو کارکرده کره‌ای طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اغلب این خودروها کاملا قابل اطمینان بوده و با وجود گذشت چند سال از خروج هیوندای از ایران هنوز خدمات پس از فروش خوبی دارند. علاوه بر آن قیمت این خودروها به نسبت دیگر رقیبان ژاپنی و اروپایی مناسب‌تر است.

اگر قصد خرید و فروش خودرو کارکرده را دارید می‌توانید به سایت همراه مکانیک به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین عرضه خودروهای کارشناسی شده مراجعه کنید. با استفاده از این سایت می‌توانید بدون نگرانی از اینکه در دام کلاه‌برداران بازار خودرو بیفتید و خودرویی تصادفی را به قیمتی گزاف بخرید، خودروی موردنظر خود را به بهترین قیمت خریداری کنید. برخلاف دیگر سایت‌های خرید و فروش خودرو، برای خرید خودرو از همراه مکانیک این شما نیستید که با فروشندگان تماس می‌گیرید. بلکه تیم متخصص همراه مکانیک این کار را برای شما انجام می‌دهد. این سرویس کاملا مناسب کسانی است که تجربه کافی در زمینه خرید خودرو را نداشته یا وقت و حوصله کافی برای مراجعه به بنگاه‌های خرید و فروش ماشین را ندارند. پس همین الان وارد صفحه hamrah-mechanic.com/cars-for-saleشوید و از نمایشگاه این شرکت بازدید کنید.

نوشته خرید خودرو هیوندای با 700 تا 800 میلیون بودجه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code