گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 را در واقعیت ببینید
1 min read

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 را در واقعیت ببینید

سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 است. این دستگاه چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ در چین رونمایی خواهد شد. امروز تصاویری از آن لو رفته و شما می توانید گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 را در واقعیت ببینید.

گلکسی W21

طبق انتظار سامسونگ گلکسی W21 5G دستگاهی تاشو خواهد بود و شباهت زیادی به تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Z Fold 2 دارد که اخیراً معرفی شده است. درست قبل از معرفی، تصاویر واقعی سامسونگ W21 5G در اینترنت منتشر شده است، که به ما نشان می دهد نمای ظاهری دستگاه چیست.

گلکسی W21

همانطور که در تصاویر زنده Galaxy W21 5G می بینید، دستگاه از یک ماژول دوربین عقب سه گانه به صورت عمودی برخوردار است. ماژول دوربین نیز از یک فلاش LED تشکیل شده و به شکل مستطیل است. قسمت عقب دستگاه ظاهراً دارای بافت بوده و دارای خطوط عمودی از بالا تا پایین می باشد.

درست مانند Galaxy Z Fold 2، سامسونگ گلکسی W21 5G همچنین دارای یک صفحه نمایش ثانویه است که به کاربر نهایی امکان استفاده از دستگاه در حالت تا شده را می دهد. نمایشگر خارجی دارای یک برش سوراخ منفرد با تراز وسط برای دوربین سلفی قرار گرفته است. به احتمال زیاد مشخصات دوربین گلکسی W21 5G همان مشخصات Galaxy Z Fold 2 خواهد بود.

به غیر از آنچه در بالا ذکر کردیم، جزئیات باقیمانده در مورد گلکسی W21 5G در حال حاضر نسبتاً ناشناخته است، اما از آنجایی که تاریخ رونمایی از آن خیلی دور نیست، بنابراین نیازی نیست که ما مدت زمان طولانی منتظر بمانیم تا هر یک را بشناسیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید سامسونگ هستید؟

نوشته گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 را در واقعیت ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code