نسل بعدی خانواده Mi Mix شیائومی یک گوشی تاشو با شارژر بالای ۲۰۰ وات خواهد بود
1 min read

نسل بعدی خانواده Mi Mix شیائومی یک گوشی تاشو با شارژر بالای ۲۰۰ وات خواهد بود

شیائومی اخیراً با پرچمداران خود مشغول است. از مشخصات برجسته در Mi 10 Ultra تا قیمت های رقابتی Mi 10T Pro نشان از تلاش این برند برای جلب توجه کاربران دارد. گزارش های جدید نشان می دهد نسل بعدی خانواده Mi Mix شیائومی یک گوشی تاشو با شارژر بالای ۲۰۰ وات خواهد بود.

نسل بعدی خانواده Mi Mix

سری Mi Mix شیائومی همیشه در مورد آزمایش ویژگی های جدید است که تجربه بصری بهتری را امکان پذیر می کند. این سری با نمایشگرهای تمام صفحه و بدون حاشیه در سال ۲۰۱۶ شروع شد و به دنبال آن Mi Mix 3 با مکانیزم کشویی برای پنهان کردن دوربین های جلو همراه شد. Mi Mix Alpha حتی دیوانه وارتر بود و دارای صفحه نمایشی پیچیده بود که به هر چهار طرف گسترش می یافت و به یک نسبت عظیم صفحه نمایش به بدنه 180٪ دست یافت. در حالی که مدل آخر هرگز به فروش نرفت، اما ممکن است نسل بعدی را از Xiaomi باشد.

یک منبع اطلاعاتی معتبر، جزئیات محصولات آینده شیائومی را به اشتراک گذاشت. وی اظهار داشت که امسال هیچ Mi Mix جدیدی عرضه نخواهد شد، اما یکی عضو جدید در حال توسعه است. این دستگاه با نمایشگر تاشو به داخل با وضوح QHD بسیار کاربردی تر خواهد بود. بعلاوه، ممکن است شارژ سریعتر از ۲۰۰ وات را نیز به همراه داشته باشد.

شارژر ۱۲۰ وات چقدر موبایل را داغ می کند؟

وقتی صحبت از تلفن های هوشمند می شود، سریعترین راه حل شارژ کنونی ۱۲۰ وات است که در شیائومی Mi 10 Ultra در دسترس است. اوپو و Realme روی تلفن های ۱۲۵ وات کار می کنند اما هنوز این گوشی ها به بازار انبوه نرسیده اند. شارژ ۲۰۰ وات باید زمان شارژر را به کمتر از 15 دقیقه برساند اما می تواند عوارض جانبی مانند گرمایش و بدتر شدن سلامت باتری داشته باشد.

شیائومی همچنین هنوز یک گوشی هوشمند تاشو رونمایی نکرده است. نزدیکترین چیزی که ما تاکنون دریافت کردیم یک تیزر کوتاه از لین بین ، بنیانگذار شرکت بود که از یک دستگاه با ۲ لولا استفاده می کرد. فعلا گویا هیچ پیشرفت رسمی در آن جبهه رخ نداده است. با توجه به اینکه سری Mi Mix مخصوص فناوری های پیشرو شیائومی است، منطقی به نظر می رسد که محصول بعدی تاشو باشد. کدهای لو رفته در MIUI 12 ارجاعات زیادی به نمایشگر تاشو دارند.

اوایل سال 2021 به عنوان پرچمدار اصلی این شرکت، سری Xiaomi Mi 11 (نام تایید نشده) ارایه خواهد شد و احتمالاً یک دوربین اصلی با وضوح بالا 108MP و شارژ سریع 120W را ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ نظر نسل جدید شیائومی می میکس هستید؟

نوشته نسل بعدی خانواده Mi Mix شیائومی یک گوشی تاشو با شارژر بالای ۲۰۰ وات خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code