خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

آشنایی با گوشی آیفون ۱۲

سری جدید گوشی های آیفون در چهار مدل آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس جدیدا وارد بازار شده است و می توانید خودتان را برای خرید آیفون 12 آماده کنید.. این گوشی ها نسبت به گوشی های آیفون قبلی یک قابلیت بسیار عالی دارند که امکان اتصال به شبکه اینترنت نسل پنجم (5G) می باشد. اگر می خواهید از بیشترین سرعت های اینترنت همراه بهره مند شوید، خرید آیفون ۱۲ را به شما پیشنهاد می کنیم.

البته ویژگی های فوق العاده گوشی های آیفون ۱۲ محدود به اینترنت 5G نیست و این گوشی ها ویژگی های برجسته دیگری نیز دارند. تراشه A14 این سری از گوشی های اپل، با فناوری ۵ نانومتری ساخته شده است و هیچ تراشه دیگری حتی نزدیک به آن هم نیست. این در حالی است که تراشه A13 مورد استفاده در گوشی های آیفون ۱۱ با فناوری ۷ نانومتری ساخته شده بود. صفحه نمایش این سری جدید آیفون با یک لایه شفاف سرامیکی محافظت می شود که ضد خش است و شفافیت بسیار بالایی دارد.

قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی نسبت به دو مدل پرو و پرو مکس ارزان تر است و هر دوی این گوشی ها دارای دو دوربین پشتی می باشند. مدل های پرو و پرو مکس، علاوه بر داشتن سه دوربین پشتی، دارای یک اسکنر LiDar برای شناسایی سوژه در شب یک دوربین DSLR حرفه ای هستند. جالب است که قیمت اولیه آیفون ۱۲ مینی حدود ۴۰۰ دلار از قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس پایین تر است.

البته دقت داشته باشید که گوشی های آیفون ۱۲ برخلاف گوشی های آیفون ۱۱ با شارژر و هندزفری به بازار عرضه نمی شوند و شاید این مسئله را بتوان یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت اولیه آیفون ۱۱ پرو مکس اعلام شده توسط شرکت اپل دانست. دوربین های جلو و پشتی آیفون ۱۲ دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و کیفیت فیلم برداری این سری از گوشی های آیفون، 4K است. دو مدل آیفون ۱۲ معمولی و مینی در سه نوع ۶۴ گیگابایتی× ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی و دو مدل پرو و پرو مکس در سه نوع ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش می رسند.

معرفی بازرگانی سیب به عنوان اولین فروشگاه تمام قسطی محصولات اپل

بازرگانی سیب جهت رفاه حال مشتریان خود محصولات اپل را به صورت اقساطی به فروش می رساند. برای خرید محصولات اپل شامل آیفون، مک بوک، آیپد، ایرپاد و اپل واچ کافی است سری به وبسایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com بزنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط را در سیستم محاسبه اقساط وارد کنید تا مشخص شود که هر قسط شما چقدر خواهد بود.
برای مثال اگر قیمت آیفون 11 پرو مکس برای شما بالاست می توانید در صفحه اول سایت بازرگانی سیب با وارد کردن میزان پش پرداختی که تمایل دارید بپردازید (حداقل ۴۰ درصد قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس و به صورت نقد) و تعداد اقساط (حدکثر ۱۲ ماه) درد سیستم محاسبه گر اقساط از میزان هر قسط مطلع شده و در صورت تمایل اقدام به رزرو زمان خرید کنید.

خرید آیفون ۱۲ نیز به زودی ممکن خواهد شد و می توانید مدل های مختلف این گوشی فوق العاده را از بازرگانی سیب به صورت قسطی بخرید.
البته میزان پیش پرداخت برای آیفون نمی تواند کمتر از ۴۰ درصد قیمت کل باشد و این مبلغ باید به صورت نقد پرداخت گردد. برای پیش پرداخت مک بوک و آیپد می توانید تا ۶۰ درصد قیمت کل را با استفاده از اعتبار خرید خود که در ادامه نحوه تخصیص آن را توضیح خواهیم داد، استفاده کنید. خرید ایرپاد و اپل واچ نیازی به پیش پرداخت ندارد.

طرح تعویض آیفون

در صورت تمایل شما می توانید آیفون قبلی خود را در هنگام خرید به فروشگاه بازرگانی تحویل دهید و در آن جا کارشناسان این فروشگاه، براساس مدل و میزان سالم بودن گوشی، قیمت گوشی حال حاضر شما را بدست می آورند، سپس می توانید با تحویل گوشی قدیمی خود یک آیفون جدید خریداری کنید و مابقی مبلغ را تا 12 ماه پرداخت نمایید. لازم به ذکر است کسانی که قصد خرید اقساطی مک بوک و آیپد دارند می بایست دارای آیفون ایکس به بالا بوده و حتما هنگام مراجعه گوشی خود را همراه داشته باشند.

خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

با امکان پذیر شدن خرید آیفون ۱۲ در این فروشگاه می توانید آن را با به صورت قسطی بخرید. برای این کار نیازی به ضامن نیست و تنها وجود دسته چک صیاد و پرینت حساب به فروشنده کافی می باشد. پس از تعیین میزان اقساط در سامانه محاسبه اقساط با بازرگانی سیب تماس بگیرید و یک وقت خرید رزرو نمایید. کل فرایند خرید اقساطی آیفون و یا هر محصول دیگری از اپل، تنها ۴۵ دقیقه طول می کشد و به سادگی می توانید یک خرید خوب را تجربه کنید.

نوشته خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code