ردمی نوت ۹ و ردمی نوت ۹ High Edition را ببینید

در روزهای گذشته، چندین گزارش در مورد سری Redmi Note 9 جدید منتشر شده است. بسیاری از کاربران گیج شده اند زیرا Redmi قبلا در اردیبهشت ماه سری Note 9 را به صورت جهانی معرقی کرده است. با این حال، این شرکت در آن زمان این دستگاه ها را در چین عرضه نکرد. حال، ردمی قصد دارد تا از سری Redmi Note 9 در چین رونمایی کند و با تغییرات چشمگیری همراه است. از طراحی گرفته تا سخت افزار، این دستگاه با نسخه جهانی متفاوت است. امروز اما می توانید برای اولین بار ردمی نوت ۹ و ردمی نوت ۹ High Edition را در کنار هم ببینید.

اکنون، ما نگاه اجمالی به ظاهر سری ردمی Note 9 جدید که در TENAA لو رفته است، داریم. از نظر طراحی و قرارگیری دوربین جلو، تمام گزارش های پیشین صحیح به نظر می رسند.

علاوه بر آن، این تلفن های هوشمند از یک طراحی دایره ای دوربینی برخلاف طرح مستطیل شکل در نسخه جهانی استفاده می کنند. در حالی که مدل معمولی دارای فلش LED در داخل دایره است، در مدل High Edition دارای فلش LED در خارج از دایره است. همچنین، سنسورهای دوربین چهارگانه در مدل High Edition در یک مربع در طراحی دایره ای کلی دوربین عقب قرار دارند. این طراحی را پیش از این تقریبا در پوکو ایکس ۳ دیده بودیم.

مدل معمولی ردمی نوت ۹ جدید

مدل جدید ردمی نوت ۹

طبق اطلاعات فاش شده، این سری دارای دو گوشی هوشمند، یک مدل معمولی و یک مدل High Edition خواهد بود. طبق گفتهDigitalChatStation، نسخه معمولی این سری با صفحه نمایش 6.53 اینچی با وضوح 2400 در 1080p ارائه می شود. این صفحه در گوشه بالا سمت چپ دارای یک صفحه سوراخ منفرد است.

ما همچنین یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در دوربین سه گانه آن که به شکل ماتریس کانتونی است، خواهیم داشت. این دستگاه با پردازنده Dimensity 800U و همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همراه است که از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می کند. نسخه معمولی ردمی نوت 9 ابعادی برابر با 161.96 × 77.25 × 9.20 میلی متر با وزن 200 گرم دارد.

مدل High Edition ردمی نوت ۹

مدل High Edition ردمی نوت ۹

مدل High Edition ردمی نوت ۹

طبق گزارش های قبلی، قطر سوراخ نمایشگر این دستگاه تقریباً برابر با دستگاه های قبلی و 3.8 میلی متر خواهد بود. این گزارش همچنین ادعا می کند که سال آینده، قطر سوراخ نمایشگر تقریبا ۲.۴ تا ۲.۹ میلی است. ترکیب این سوراخ با یک ماژول لنز با قطر کم و پیکسل های 0.7μm سلفی گرفتن مشکلی نخواهد داشت.

به تازگی، دو محصول جدید از سری Redmi Note 9 رسماً گواهینامه 3C دریافت کرده اند. با توجه به اطلاعات دسترسی به شبکه دو مدل جدید سری Redmi Note باید با دو نسخه از همان مدل، یعنی نسخه استاندارد و نسخه Pro مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، نسخه Pro از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی خواهد کرد.

مدل High Edition ردمی نوت ۹ (احتمالاً Redmi Note 9 Pro) اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده Snapdragon 750G در چین استفاده می کند. اندازه سنسور 100 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ 1/1.52 اینچ است، و اندازه هر پیکسل آن 0.7μm بوده از ادغام ۹ پیکسل در یکی (معادل 2.1μm) پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل های جدید ردمی نوت ۹ هستید؟ شاید این مدل ها البته خارج از چین ارایه نشوند.

نوشته ردمی نوت ۹ و ردمی نوت ۹ High Edition را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code