سامسونگ گلکسی M با مشخصات بالارده ارایه خواهد کرد؟ آغاز با گلکسی M62
1 min read

سامسونگ گلکسی M با مشخصات بالارده ارایه خواهد کرد؟ آغاز با گلکسی M62

اواسط تابستان سال جاری، سامسونگ گلکسی M51 را معرفی کرد. این اولین گوشی کره ای ها بود که باتری 7000 میلی آمپر ساعتی ارائه کرد. جدا از باتری عظیم، این گوشی همچنین یک دوربین چهارگانه چشمگیر و یک نمایشگر 6.7 اینچی Infinity-O AMOLED ارائه می دهد. جدیدترین شنیده ها به ما درباره گلکسی M62 اطلاعاتی می دهد و می گوید که شاید سامسونگ گلکسی M با مشخصات بالارده ارایه کند.

گلکسی M62

طبق گزارش جدید SamMobile، سامسونگ اکنون در حال کار بر روی یک گوشی حتی با مشخصات بالاتر از سری Galaxy M است تا بهترین گوشی های اندرویدی را در بخش میان رده به خود اختصاص دهد.

این گزارش ادعا می کند که گوشی بعدی رده بالای Galaxy M سامسونگ احتمالا Galaxy M62 نام دارد و دارای شماره مدل SM-M625F است. بر خلاف Galaxy M51، که “فقط” 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد، Galaxy M62 دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. با این حال، مشخص نیست که 256 گیگابایت تنها گزینه ذخیره سازی گوشی است که در آن ارائه می شود یا نه.

Samsung

اگرچه سایر مشخصات گوشی هنوز فاش نشده است، اما این احتمال وجود دارد که گلکسی M62 مانند گلکسی M51 دارای یک باتری 7000 میلی آمپری باشد. همچنین می توان انتظار نمایشگر Infinity-O Super AMOLED و دوربین چهارگانه در پشت را داشت.

تا همین اواخر، سامسونگ گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایت و بالاتر را فقط در تلفن های شاخص ارائه می داد. در حال حاضر مقرون به صرفه ترین گوشی گلکسی با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، Galaxy S20 FE است که 769 دلار قیمت دارد.

نظر شما درباره یک گلکسی M با مشخصات بالارده تر چیست؟

نوشته سامسونگ گلکسی M با مشخصات بالارده ارایه خواهد کرد؟ آغاز با گلکسی M62 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code