بند Cyberpunk 2077 ساعت وان پلاس لو رفت
1 min read

بند Cyberpunk 2077 ساعت وان پلاس لو رفت

می دانیم که وان پلاس با بازی Cyberpunk 2077 همکاری خوبی دارد تا نسخه خاص OnePlus 8T را برای کاربران ارایه کند. چهار روز پیش بود که نسخه محدود Cyberpunk 2077 وان پلاس 8T را با هم دیدیم. امروز اما بند Cyberpunk 2077 ساعت وان پلاس لو رفته است و نشان می دهد که این همکاری عمیق تر است.

بند Cyberpunk 2077 ساعت وان پلاس

گزارش جدیدی از DigitalChatStation شواهدی در اختیار ما قرار می دهد که وان پلاس قصد دارد نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ ساعت OnePlus Watch را که هنوز رونمایی نشده، را هم ارائه کند.

تصویری که از طریق بستر وبلاگ نویسی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، یک مچ بند سیاه سیلیکونی با تِم زرد را نشان می دهد. این بند دارای برندهای OnePlus و Cyberpunk است، گرچه هنوز نمی دانیم که خود ساعت قرار است چگونه باشد.

ساعت وان پلاس آخرین بار هفته گذشته گزارش شد، با این ادعا که اولین گجت پوشیدنی شرکت با تأخیر بیشتری روبرو خواهد شد. در ابتدا گزارش شده بود که ساعت OnePlus تا پایان ماه اکتبر وارد می شود، اما همان خبرنگار اعلام کرد که معرفی ساعت فعلاً در حالت تعلیق است.

ساعت جدید وان پلاس می تواند با طراحی مدور به جای طرح مربع شکل که در ساعت های “محبوب تر” موجود در بازار پیدا می شود، وارد بازار شود. در واقع، ما عادت کرده ایم که این طراحی مدور را در ساعت های هوشمند Wear OS ببینیم، اما این اطلاعات تعجب آور است. دلیل این امر این است که اعتقاد بر این بود که ساعت جدید OnePlus قرار است راه OPPO Watch را که اخیراً راه اندازی شده است، را ادامه دهد ، زیرا هر دو شرکت تمایل دارند تلفن های هوشمند با طراحی مشابه را به بازار عرضه کنند.

اکنون ، به نظر می رسد که OnePlus تصمیم گرفته است با طراحی ساعت مچی که در سال 2016 دیده شده است، شروع به کار کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند وان پلاس هستید؟

نوشته بند Cyberpunk 2077 ساعت وان پلاس لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code