کاهش شدید قیمت خودرو پس از اولین خبرهای انتخابات امریکا + لیست قیمت
1 min read

کاهش شدید قیمت خودرو پس از اولین خبرهای انتخابات امریکا + لیست قیمت

هر چند در زمان نگارش این مطلب نتیجه انتخابات امریکا مشخص نشده است اما بازار ما واکنش هیجانی بزرگی به آن نشان داده است. برای مثال می توان به کاهش شدید قیمت خودرو پس از اولین خبرهای انتخابات امریکا اشاره کرد. ما اینجا لیست قیمت برخی خودروها را برای شما آماده کرده ایم که به شکل قابل توجه کاهش داشته اند.

کاهش شدید قیمت خودرو

هفته جدید آغاز شد و در پی بیشتر شدن احتمال برنده شدن «جو بایدن» در انتخابات آمریکا، قیمت های ارز و طلا کاهش شدیدی را تجربه کردند. در کنار آن شاهد بودیم که امروز قیمت خودروها هم در بازار آزاد کاهش قابل توجهی را داشتند و دلال ها سعی می کنند تا خودروهایشان را با کمترین ضرر بفروشند. اما مقاومت خریداران باعث شده تا موج کاهش قیمت ها در بازار خودرو ادامه داشته باشد.

کاهش شدید قیمت خودرو

به گزارش اسب بخار، آنچه که مشخص است از بعد از ظهر دیروز تعداد آگهی های فروش خودرو در فضای مجازی افزایش پیدا کرده است. از سویی دلالان از روز گذشته سعی داشته اند تا از ریزش قیمت خودروها جلوگیری کنند. اما جو به وجود آمده سبب شده تا موج کاهش قیمت ها در بازار خودرو ادامه داشته باشد.

آن طور که پیگیری رسانه ها و از جمله خبرنگاران اسب بخار نشان می دهد، فروشندگان خودرو قیمتی کمتر از هفته گذشته را به خریداران اعلام می کنند و امروز تمام خودروها با کاهش قیمت تا ۷ درصدی مواجه شده اند. از نگاه کارشناسان بازار خودرو، قطعا این جو تا پایان هفته جاری ادامه دارد و اگر مشتریان فعلا از خرید خودرو صرف نظر کنند، قطعا روند کاهش قیمت خودروها بهتر انجام خواهد شد.

نظر شما درباره کاهش شدید قیمت خودرو چیست؟ خب البته توجه داشته باشید که خیلی از قیمت ها حتی به قیمت مرداد ۹۹ هم بازنگشته اند اما باز هم نسبت به قیمت های عجیب یک هفته پیش خیلی پایین تر هستند.

نوشته کاهش شدید قیمت خودرو پس از اولین خبرهای انتخابات امریکا + لیست قیمت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code