مدل جدید Moto G Stylus ارتقا معمولی خواهد داشت
1 min read

مدل جدید Moto G Stylus ارتقا معمولی خواهد داشت

گفته می شود موتورولا در حال آماده سازی برای تولید مدل جدید Moto G Stylus است. دستگاه اصلی در ابتدای سال اولین بار در ایالات متحده ارائه شد و بعداً برای اروپا تغییر نام یافت. این یک نسخه قوی بود که دارای مشخصات مناسب و معقول با قیمت مقرون به صرفه بود. حالا گفته می شود که مدل جدید Moto G Stylus ارتقا معمولی خواهد داشت.

مدل جدید Moto G Stylus

ایوان بلاس آنچه را که ادعا می شود رندر و مشخصات Moto G Stylus مدل 2021 است را منتشر کرده است. این دستگاه که به نظر می رسد با نام رمز minsk در دست توسعه است. این دستگاه از یک نمایشگر 6.81 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 به همراه سوراخ کوچکی در گوشه بالا سمت چپ بهره می برد. این یک قدم بالاتر از Moto G Stylus فعلی است.

Moto G Stylus 2021

سایر مشخصات ادعایی Moto G Stylus جدید (2021) شامل پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. همچنین گفته می شود که از یک سیستم دوربین چهارگانه برخوردار است که توسط دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی رهبری می شود. دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل خواهد بود. از یک حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه برای امنیت استفاده خواهد شد، در حالی که شایعه شده است این دستگاه با Android 10 ارائه می شود و دوباره از یک قلم قلم بهره می برد.

سرانجام، این گوشی مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود، بنابراین شما می توانید فیلم های زیادی تماشا کنید و موسیقی زیادی گوش دهید. مهمتر از همه اینکه NFC وجود ندارد، بنابراین شما نمی توانید از مزایای پرداخت دیجیتال در خرده فروشی های فیزیکی، در میان سایر امکانات، بهره مند شوید.

در بیشتر موارد ، به نظر می رسد Moto G Stylus جدید (2021) یک نسخه نسبتاً متوسط ​​باشد. نسخه اصلی در ابتدای سال جاری در ایالات متحده به فروش رسید و گرچه این منبع به ما نگفت که چه زمانی Moto G Stylus مدل (2021) جدید عرضه می شود، انتظار داریم که بازه زمانی مشابهی در اوایل سال آینده داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر موتو جی استایلوس جدید هستید؟

نوشته مدل جدید Moto G Stylus ارتقا معمولی خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code