سری جدید ردمی نوت ۹ 5G به زودی ارایه می شوند
1 min read

سری جدید ردمی نوت ۹ 5G به زودی ارایه می شوند

ردمی ، شرکتی با پشتیبانی شیائومی است. این شرکت امسال سری Redmi Note 9 خود را روانه بازار کرد که در حال حاضر حدود پنج دستگاه در لیست دارد. در همین حال این شرکت در آستانه ارایه حداقل ۲ دستگاه جدید در همین خانواده است. گفته می شود که سری جدید ردمی نوت ۹ 5G به زودی ارایه می شوند.

ردمی نوت ۹ 5G

لو وایبینگ ، مدیر کل برند Redmi و رئیس گروه Xiaomi Group چین ، در پست جدید Weibo اشاره کرده است که گوشی های هوشمند سری Redmi Note 9 آینده در روزهای آینده معرفی می شوند.

او محصولات شگفت انگیز جدیدی را برای فروش Double 11 در چین عنوان کرده است، که احتمالاً اشاره به Redmi Note 9 Standard یا Base Edition و Redmi Note 9 High Edition دارد، که هر دو به تازگی لو رفته اند.

بر اساس گزارش اخیر، نسخه استاندارد از صفحه LCD در اندازه 6.53 اینچی با سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ برخوردار است. صفحه نمایش 20:9 دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل با رزولوشن Full HD + است. همچنان مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 800U خواهد بود.

برای عکاسی گفته می شود که این گوشی دارای یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی و دوربین های عقب سه گانه 48 مگاپیکسلی است. این گزارش همچنین اشاره می کند که انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات تامین می شود.

از طرف دیگر ، Redmi Note 9 High Edition با صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD + با وضوح صفحه 2400 در 1080 پیکسل ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز ارائه می شود. انرژی آن توسط کوالکام Snapdragon 750G تأمین می شود و دارای یک باتری 4820 میلی آمپری همراه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 وات است.

در پشت دوربین یک دوربین چهارگانه وجود دارد و می تواند اولین گوشی هوشمند جهان باشد که از سنسور HM2 108MP سامسونگ بهره می برد. در قسمت جلویی ، این گوشی دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. با نگاهی به مشخصات ، به نظر می رسد این گوشی نسخه نام تجاری جدیدی از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 10T Lite است که در سپتامبر سال جاری به بازار عرضه شد.

نظر شما چیست؟ منتظر اعضای جدید خانواده ردمی نوت ۹ هستید؟

نوشته سری جدید ردمی نوت ۹ 5G به زودی ارایه می شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code