سامسونگ گلکسی A52 5G با Snapdragon 750G و اندروید ۱۱ در بنچمارک GeekBench دیده شد

از زمان ارایه اولین گلکسی A5 در سال ۲۰۱۴ (برای سال ۲۰۱۵) تا گلکسی A51 در سال ۲۰۱۹ (برای سال ۲۰۲۰) همواره Galaxy A5x محبوب ترین عضو خانواده میان رده سامسونگ بوده است. جدیدترین عضو این سری محبوب با یک گزارش جامع لو رفته است. سامسونگ گلکسی A52 5G با Snapdragon 750G و اندروید ۱۱ در بنچمارک GeekBench دیده شد. این نشان می دهد که موج اصلی گوشی های 5G اقتصادی سامسونگ با مشخصات خوبی ارایه خواهند شد.

گلکسی A52 5G

به نظر می رسد سامسونگ روی تلفن هوشمند جدیدی از سری Galaxy A کار می کند، زیرا تلفن هوشمند جدیدی با شماره مدل SM-A526B در Geekbench ظاهر شده است. این اولین بار است که این تلفن هوشمند خاص در وب ظاهر شده است.

با توجه به شماره مدل، به نظر می رسد سامسونگ Galaxy A52 باشد، دستگاهی برای جانشینی Galaxy A51 که سال گذشته معرفی شد. لیست Geekbench حضور تراشه هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی را با نام رمز “lito” به همراه Adreno 619GPU و ۶ گیگابایت حافظه نشان می دهد. مشخصا این به اسنپدراگون ۷۵۰ جی اشاره دارد. این همچنین اتصال 5G را در Galaxy A52 آینده تأیید می کند.

سامسونگ SM-A526B در آزمون تک هسته ای 298 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 1001 را کسب کرده است.

خبر خوش اینکه اندروید ۱۱ روی این دستگاه قرار دارد. این یعنی با برنامه آپدیت ۳ ساله سامسونگ شما تا اندروید ۱۴ را با گلکسی A52 تجربه خواهید کرد!

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A52 5G هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی A52 5G با Snapdragon 750G و اندروید ۱۱ در بنچمارک GeekBench دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code