طرح مفهومی نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G را ببینید
1 min read

طرح مفهومی نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G را ببینید

چهار روز قبل برای شما نوشتیم که نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G و نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G با سیستم عامل KaiOS در راهند. امروز بود که نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G پیش از معرفی رسمی لو رفت. حالا اما طرح مفهومی نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G منتشر شده است. این طرح بر خلاق نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G که شبیه به مدل قدیمی خود نبود، خیلی شبیه به مدل قدیمی خود است.

نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G

نوکیا سال ها پیش در بازار تلفن های همراه در صدر جدول قرار داشت. آن زمان که 2G و نهایتا 3G در بازارها وجود داشت، نوکیا بهترین گوشی های ساده و البته هوشمند را ارایه می کرد. با این حال، با ظهور تلفن های هوشمند با تعریف اپل، این شرکت ابتدا خیلی ملایم و سپس با شیب زیادی زمین خورد تا مایکروسافت آن را خرید و حالا گوشی های اندرویدی را شرکت HMD Global می سازد و تحت برند نوکیا می فروشد. با این وجود این شرکت خلاق است و گوشی های قدیمی را به روز می کند تا گوشی های ساده را در این روزها دوست داشتنی تر و جذاب تر کند، به نحوی که وقتی می خواهید گوشی ساده بخرید، تنها گزینه ای که به ذهنتان می آید، نوکیا باشد.

از نظر فنی، این دستگاه ها تلفن های شاخصی هستند که برخی از ویژگی های هوشمند را در خود جای داده اند. طراحی و شکل ظاهری براساس مدلهای کلاسیک ۱۵ سال پیش نوکیا است. اخیرا Winfuture ظاهر گوشی نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G را منتشر کرد. همچنین LetsGoDigital چندین رندر کیفیت بالا از Nokia 6300 مدل (2020) را منتشر کرده است.

Nokia 6300 4G

از نظر این رندرها، طراحی تقریبا همان نوکیا ۶۳۰۰ چهارده سال پیش است. با این حال، برخی ویژگی های مدرن را به آن اضافه می کند و نمایشگر کمی بزرگتر است. احتمالا این شرکت این دستگاه را Nokia 6300 4G مدل 2020 می نامد.

نوکیا ۶۳۰۰ کلاسیک در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد. در آن زمان به خصوص طراحی شیک دو رنگ، مورد علاقه کاربران قرار گرفت. بدنه فولاد ضد زنگ آن و همچنین دو چراغ LED در کنار آن نیز از دیگر دیدنی های این طراحی بود. این گوشی با یک نمایشگر ۲ اینچی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در عقب ارائه می شد. همچنین از زوم دیجیتال ۸ برابر و البته سیستم عامل Symbian S40 OS پشتیبانی می کرد. علاوه بر این، این دستگاه با یک رم ۷.۸ مگابایتی و ۲ گیگابایت حافظه داخلی (!) با یک باتری لیتیوم یونی قابل تعویض 860 میلی آمپر ساعت همراه است. زمان آماده به کار آن هم کمتر از ۱۴ روز نیست.

در آن زمان، این دستگاه در حدود 250 یورو قیمت داشت. سرانجام نوکیا بیش از ۳۵ میلیون دستگاه از این تلفن همراه را به فروش رساند.

با این حال، مدل های جدید ۲۰۲۰ با آنچه در چهارده سال پیش داشتیم تفاوت چشمگیری خواهد داشت. طبق گزارشی از NokiaPoweruser مدل های ۲۰۲۰ با سیستم KaiOS ارائه می شوند و همه آنها تلفن های 4G LTE با نسخه های دو سیم کارته خواهند بود. نوکیا 6300 مدل 4G از صفحه نمایش ۲.۴ اینچی استفاده می کند و ممکن است به صفحه نمایش با وضوح 240 در 320 برسد. در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد نوکیا ۶۳۰۰ مدل ۲۰۲۰ چیست؟

نوشته طرح مفهومی نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code