گوشی تاشو هواوی Mate X2 با شارژر ۶۶ وات تاییدیه گرفت

انتظار می رود دستگاه تاشو بعدی هواوی Mate X2 باشد. به احتمال زیاد این یک دستگاه کاملاً خواهد بود و مانند به روزرسانی Mate Xs نسبت به Mate X اصلی نیست که یک ارتقا درونی بود. امروز گزارش شده که گوشی تاشو هواوی Mate X2 با شارژر ۶۶ وات تاییدیه گرفت.

گوشی تاشو هواوی Mate X2

یکی از این تغییرات، استاندارد جدید شارژ سریع است.موسسه 3C یا (CCC یا گواهینامه اجباری چین) قبلاً تلفن را تأیید کرده و سرعت شارژ 66 وات را ذکر کرد. این بیش از 20٪ سریعتر از دو گوشی تاشو قبلی هواوی است.

ما اطلاعات زیادی در مورد هواوی Mate X2 نمی دانیم به غیر از اینکه این گوشی از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند. این اطلاعات را به لطف لیست Wi-Fi Alliance با EMUI 11 می دانیم. تاکنون شایعاتی در مورد تغییر فرم فکتور گوشی شنیده ایم. گفته می شود به جای اینکه به بیرون تا شود و یک صفحه به دو نمایشگر کوچکتر تقسیم شود، مانند سری Galaxy Fold به سمت داخل تا می شود.

هوآوی

فرم فکتور جدید به این معنی است که هواوی Mate X2 باید صفحه جدیدی را در سمت بیرونی به نمایش بگذارد. یک گزارش حداقل چهار دوربین در پشت و دو دوربین دیگر را روی لَت دیگر پشتی (شاید بالای نمایشگر بیرونی) نشان می دهد. بدین صورت وقتی دستگاه باز است، عکاسی سلفی یا چت تصویری در دسترس نخواهند بود.

یک طراحی دیگر یک قلم را پیشنهاد داده است اما تاکنون هیچ چیز رسمی از هواوی نداریم، بنابراین هنوز در حال حدس زدن هستیم. خوشبختانه، هنگامی که همه جزئیات را بدست می آوریم، با دو گواهینامه موجود درباره Mate X2، به واقعیت نزدیکتر است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو هواوی Mate X2 هستید؟

نوشته گوشی تاشو هواوی Mate X2 با شارژر ۶۶ وات تاییدیه گرفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code