نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G پیش از معرفی رسمی لو رفت

چهار روز قبل برای شما نوشتیم که نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G و نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G با سیستم عامل KaiOS در راهند. امروز نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G پیش از معرفی رسمی لو رفته است. این دستگاه طراحی متفاوت با آن چه که فکر می کردیم را ارایه می کند.

نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G

جزئیات طراحی نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G به صورت آنلاین و در یک پوستر لو رفته، ظاهر می شود. به این وسیله اولین تصویر منتسب به گوشی با ویژگی جدید را ارائه می دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی از طراحی کشویی سری اصلی نوکیا ۸۰۰۰ برخوردار نخواهد بود.

پوستر نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G

مدل جدید در پوستر با لبه های کمی خمیده در کنار و کلیدهای طراحی شده ‘3D منحنی’ مشاهده می شود. این پوستر می گوید که نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G از یک طرح شیشه ای با کیفیت برخوردار است. گزارشی که این پوستر لو رفته را به اشتراک گذاشته است، مشخصات دقیق تلفن را نیز نشان می دهد که به زودی منتشر می شود.

WinFuture در گزارش خود، پوستری از Nokia 8000 مدل 4G را به اشتراک گذاشته است که اشاره می کند این گوشی به صورت پیش فرض با نرم افزارهای WhatsApp و Facebook ارایه می شود. این اشاره می کند که نوکیا 8000 از اتصال 4G و Wi-Fi برای اتصال پشتیبانی می کند. این گوشی در رنگ مشکی قابل مشاهده است، اما این احتمال وجود دارد که در سایر رنگ ها نیز ارائه شود. HMD Global تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی فاش نکرده است.

طبق گزارش، نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G با سیستم عامل KaiOS را اجرا می کند و توسط تراشه کوالکام Snapdragon 201 مجهز می شود. پیش بینی می شود از یک نمایشگر LCD در اندازه 2.8 اینچی با رزولوشن 320×240 پیکسل بهره ببرد. انتظار می رود گوشی آتی نوکیا دارای 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی باشد که می تواند از طریق کارت microSD تا 128 گیگابایت افزایش یابد.

گفته می شود که این تلفن همراه با دو سیم کارت و دارای یک باتری قابل تعویض ۱۵۰۰ میلی آمپری است و از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در عقب بهره می برد. مشخصات فوق به اشتراک گذاشته شده توسط WinFuture موید مواردی است که در لیست قبلی اپراتورها مشاهده شده است. علاوه بر این ذکر شده است که نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G با شماره مدل TA-1303 و اندازه 132.2×56.5×12.3mm ارائه می شود.

نظر شما درباره گوشی جدید نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G چیست؟ فکر می کنید دستگاه جذابی باشد؟

نوشته نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G پیش از معرفی رسمی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code