گوشی ناشناس پوکو M2010J19CG تاییدیه گرفت
1 min read

گوشی ناشناس پوکو M2010J19CG تاییدیه گرفت

تقریباً یک ماه پیش آنگوس کای هو نگ، سخنگوی جهانی POCO، به ورود دستگاه جدیدی ار این برند جدید اشاره کرد. بعدا، دستگاهی که دارای برند تجاری POCO بود، در EEC گواهینامه گرفت. اکنون، گوشی ناشناس پوکو M2010J19CG گواهینامه IMDA سنگاپور را دریافت کرده است که که به ما می گوید این دستگاه به زودی در آسیا ارایه خواهد شد.

گوشی ناشناس پوکو

جدیدترین گزارش از طرف Mukul Sharma ارائه شده که تصویری از گواهینامه را به اشتراک گذاشته است. بر این اساس، پایگاه داده IMDA شماره مدل را به عنوان M2010J19CG نشان می دهد. این مشابه گواهینامه قبلی EC است و همچنین شبیه دستگاه مشابه تحت برند Redmi است. اگر بخاطر بیاوریم، مدتی پیش دستگاهی با شماره مدل مشابه M2010J19SC در MIIT چین نیز گواهی گرفت.

بعداً، همین دستگاه گواهینامه 3C چین را دریافت کرد که پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات را نشان می داد. احساس می کنیم که این دو باید همان دستگاهی باشند که معمولاً C و G در شماره مدل Xiaomi به ترتیب چین و Global را نشان می دهد. متأسفانه، بقیه جزئیات مربوط به دستگاه از هم اکنون مشخص نیست. با در نظر گرفتن این صحبت، M2010J19SC احتمالاً نام “Redmi Note 9” را در چین ارائه می کند.

گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی به زودی سه دستگاه جدید تحت سری Redmi Note 9 را در چین معرفی خواهد کرد. یکی از آنها احتمالا نسخه 4G خواهد بود که توضیح می دهد چرا Poco نام آن را تغییر نام داده است، زیرا دستگاه جدید یک تلفن هوشمند میان رده تصور می شود. بر این اساس، گواهینامه قبلی MIIT نیز با پشتیبانی شبکه تا LTE برای دستگاه (M2010J19SC) همین را نشان داد.

POCO گوشی های اقتصادی سری M و C را در خارج از هند عرضه است زیرا آنها از قبل با نام های تجاری Redmi ارائه شده اند. دستگاه میان رده فعلی آن در اروپا POCO X3 است. گفته شد، در حال حاضر به نظر می رسد دستگاه جدید POCO زمانی در اوایل ماه دسامبر آغاز به کار می کند و همچنین در پاکستان ، سنگاپور و اروپا نیز به بازار عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید پوکو هستید؟

نوشته گوشی ناشناس پوکو M2010J19CG تاییدیه گرفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code