سامسونگ گلکسی S21 Ultra از S Pen پشتیبانی خواهد کرد

اولین بار ۲ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم گلکسی اس ۲۱ اولترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد و این شاید پایان خانواده گلکسی Note را رقم بزند. امروز یک منبع دیگر با قطعیت بالایی عنوان می کند که سامسونگ گلکسی S21 Ultra از S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی S21 Ultra

پشتیبانی گلکسی اس ۲۱ اولترا از S Pen

به ادعای Ice universe، بالاترین عضو خانواده گلکسی اس ۲۱ یا شاید هم گلکسی اس ۳۰ (یا هر نام دیگری که داشته باشد) قرار است از “قلم اس” یا S Pen پشتیبانی کند. این اصلی ترین ویژگی خانواده گلکسی نوت است. در حقیقت خانواده گلکسی S و گلکسی Note هر سال اصلی ترین تفاوتی که دارند همین قلم است. البته که بهبودهای دیگری هم وجود دارد اما اصلی ترین شاخصه تفاوت بین دو سری دستگاه همین است.

اگر گلکسی اس ۲۱ اولترا از S Pen پشتیبانی کند به احتمال زیاد دلیل ویژه ای برای خرید گلکسی نوت سال ۲۰۲۱ که احتمالا گلکسی نوت ۲۱ (یا گلکسی نوت ۳۰) نامیده شود، وجود نداشته باشد. این یعنی شاید سامسونگ اصلا آن خانواده را تولید نکند و در مقابل به گلکسی زد فولد ۳ یا نسل بعدی خانواده گوشی های تاشو بزرگ خود بپردازد.

همچنین شنیده ایم که گلکسی زد فولد ۳ از S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از S Pen ارایه خواهد شد

پیش از این درباره گلکسی S21 اولترا خواندیم که دوربین ارتقا یافته هم داشت. سامسونگ با گلکسی اس ۲۰ اولترا وارد بازی مگاپیکسل ها برای دوربین اصلی پرچمدارش شد. هر چند با وجود توانایی عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی اما برای عکاسی در حالت پیشفرض این دستگاه از ادغام ۹ پیکسلی بهره می برد تا عکس های ۱۲ مگاپیکسلی فوق العاده بگیرد اما به هر حال این را افراد کمی کاملا واقفند. نسل اول همیشه کاستی هایی دارد و حالا خبر می رسد که گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM3 و فوکس لیزری ارایه خواهد شد. این یعنی نسل بعدی دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ می تواند بهبود خوبی داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۱ اولترا با پشتیبانی از S Pen هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی S21 Ultra از S Pen پشتیبانی خواهد کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code